Asuuko kukaan/onko kukaan asunut Mikkelin opiskelija-asunnossa nro.11? Minkälaisia kämpät on?
Entä kuinka pitkä matka MOAS 11:sta on sosiaali- ja terveysalan kampukselle? Onko kävelymatkan päässä? Ja miten Moas 11 ja terveysalan kampuksen välillä kulkee bussit?
MOAS 11!
10
1599
Vastaukset
- namis
Eiköhän netistä löydy kartat ja kaikki moas:in sivuilta . Talot on noin 20 v. vanhoja mutta viihtyisiä . Kaksioita ja kolmioita joista osasta on tehty isoja kaksioita . Ympäristö on viihtyisin mitä moasilta löytyy . Matkaa tulee n. 3 km. Pyörällä tai kävellen pääsee suorempaa reittiä . Bussit kulkee ihan nurkalta vähintää puolen tunnin välein .
- jocce
www.moas.fi:stä löytyy kartat ja muuta tietoa.
Tosiaan matkaa on ainakin kolme kilsaa, joten pyörä tai auto olis hyvä.
Lähellä sos. ja terv. kampusta on muuten paljon MOAS:in asuntoja, mutta ne ovat kaukana rauhallisuudesta mitä olen kuullut. - tatti
jocce kirjoitti:
www.moas.fi:stä löytyy kartat ja muuta tietoa.
Tosiaan matkaa on ainakin kolme kilsaa, joten pyörä tai auto olis hyvä.
Lähellä sos. ja terv. kampusta on muuten paljon MOAS:in asuntoja, mutta ne ovat kaukana rauhallisuudesta mitä olen kuullut.kiitoksia vastauksista :) Yritinkin saada Moas 7 kämppää, mutta siellä ei oo vapaita asuntoja tällähetkellä enkä viitsi odottaa heinäkuuhun ja antaa tämän asunnon mennä kun ei välttämättä silloinkaan vapaudu moas 7 kämppää :/
- tatti
olikin ihan räjähtäneen näköinen :S Eli uus kämppähaku. Huoh löytyykähän mulle ikinä sopivaa kämppää :
- tatti
Tuskin ketään kiinnostaa, mutta mulle ja poikaystävälle löytyi aivan ihana kämppä!:D Yksityinen keskustasta :)
- UUTEEN
KOTIIN!! =OD
- tatti
Kiitos :D :)
- namis
tatti kirjoitti:
Kiitos :D :)
No onhan keskusta nyt ihan eri asia ! Eikä ole kiirettä pois muuttaa valmistumisen jälkeen niinkuin opisk. asunnosta . Ympäristökin varmaan rauhallisempi . Onnea !
- doho
namis kirjoitti:
No onhan keskusta nyt ihan eri asia ! Eikä ole kiirettä pois muuttaa valmistumisen jälkeen niinkuin opisk. asunnosta . Ympäristökin varmaan rauhallisempi . Onnea !
niin mutta jos ei asu mikkelissä niin muutto on aika pakollinen :)
- ärsyyntynytkansalain
vaikuttas nuo raviradan asuntolat muuten hyvältä mutta joukko venäläisiä opiskelijoita tekee elämisestä ja olemisesta siellä yhtä tuskaa. ei mitään väkivaltaista mutta kerjäävät valtavasti huomiota ongelmakäytöksellään.juovat joka päivä, kiipeilevät talojen katoilla, sytyttävät nutioita käytäville ja huudattavat pihalla stereoita täysillä (paskaa venäläistä teknoa tai eurooppalaista discomusaa) venakkoja vastaan ei mitään itselläni ole mutta kun aikuiset (tai lähes aikuiset) ulkomaalaiset käyttäytyvät vieraassa maassa kuin suomalaiset teinit pahimmasta päästä on jotakin vialla. muuttasivat vittuun mikkelistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h572960Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062741- 332549
Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv382451Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501938Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151569- 321483
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061287- 1771213
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731070