Kysymys tuleville mammoille

Mikke

Tää ei kait ihan tälle palstalle vielä kuuluis mutta ajattelin että joku vastailis. Eli otin juuri viimeisen pillerin yasmin e-pillereitä ja toiveissa olis raskaus. Kuinka nopeasti teillä on raskaus alkanut, jos olette lopettaneet e-pillerit? Onko se mahdollista heti tästä ekasta kierrosta eli menkkojen jälkeen (vai pitäskös vielä sanoa tyhjennysvuodon jälkeen ku nyt vasta lopetin)? Kiitti vastanneille!

10

1123

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • meni

Mulla meni 3kk raskautumiseen pillereiden lopettamisen jälkeen. Käyttämäni pillerit oli TriMinulet ja olin syöny niitä 7 vuotta.

• N29

Mä tulin samantien raskaaksi pillereiden lopettamisen jälkeen.

• ....

Ite söin just noita yasmineja. Kun lopetin tuli se pillereiden jälkeen tuleva vuoto yhet luomumenkat ja sitten ei enää tullutkaan:) Eli aika nopeasti tulin raskaaksi. Tietääkseni raskaaksi tulemista suositellaan vasta kun on tullut yksi luomuvuoto..

Onnea yritykselle!

• -Pirpana-

Itse lopetin noin kuukausi sitten pillerit ja tänä aamuna raskaustesti näytti positiivista, että heti ekalla kierrolla tärppäs, vaikka ei edes ehditty pahemmin sängyssä puuhastella!;)

• Tapuli

Itse tulin esikoisesta raskaaksi yasmineita syödessä.

• yasmin

Yasmin-pillereitä söin n.3 vuotta. Lopettamisen jälkeen tuli tyhjennysvuoto normaalisti...sitten ei vuotoa tullutkaan - olin raskaana!

Pillereiden jälkeen tosin suositellaan odotettavaksi kuukausi, mutta vain siksi, että laskettu aika olisi helpompi määrittää. Tälläkään ei tosin väliä, koska se (la) tarkistetaan kaikilla ekassa ultrassa. Itselläni päivä pysyi täsmälleen samana.

• samat

pillerit oli käytös ja heti sattu tärppäämään menkkojen jälk.noudatin melkein koko ajan 3-4päivän välein rakastelua,uskon että tärppäs sen takia hyvin,luin jostain että spermaa olis sit melkeimpä koko ajan tällä systeemillä kohdun suulla.

• Tuik

mä olen syönyt samoja yasmin e-pillereitä 3 vuotta. Multa lopetettiin migreenin vuoksi.. mutta ei haitannut meitä piti lopettaa muutenkin.. mutta asiaan.. multa tuli yhdet luomut ja olin raskaana ja sain keskenmenon.. ja sitten tuli taas luomut ja olin taas raskaana.

• onnekas

Edellä vastanneilla on tärpännyt heti. Ei ole ollenkaan itsestään selvää että raskaaksi tullaan. Ystäväni söi 12 vuotta pillereitä ja tuli ekasta laakista raskaaksi lopetettua pillerit. Itse söin vajaan 10 vuotta ja kesti 2,5 vuotta tulla raskaaksi..Joten ei kannata pettyä, jos ei heti tärppää, vika voi olla siittiöiden liikkuvuudessakin..

• rv 14+3

mä söin pillereitä ja lopetin loka-marraskuun vaihteessa,viimeset menkat helmikuun puolivälis.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      36
      3992
    2. SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo
      Maailman menoa
      264
      3931
    3. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      134
      3471
    4. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      87
      3460
    5. Korpelanvaara

Korpelanvaaran alle tulee uusi hevosurheilu keskus monen miljoonan investoinnit
      Suomussalmi
      22
      2317
    6. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      34
      1833
    7. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      59
      1718
    8. Osaatko arvata

Mitä ajattelin?
      Ikävä
      37
      1640
    9. Heippa nainen

Tykkään susta niin että halkeen 😘 Kivaa iltaa. t-mies
      Ikävä
      32