tämä on tosiaan tyhmä kysymys mutta kun ei ole aiemmin matkustellut, ainakaan niin että olisi pitäny näitä asioita hoidella.
Olen menossa koulun järjestämälle leirimatkalle ja "työskentelyn aikana" minulla on vakuutukset koulun kautta, mutta vapaa ajalle minun tulisi ottaa matkustajavakuutus, samoin vakuutus matkatavaroille. Mistä minä tällaista lähden etsimään ja mitä ne yleensä maksaa...? Joltakulta kuulin että pankista voi kysyä? Olen nordeassa. Matka on vaan n viikon pituinen
Kysymyksiä vakuutuksista
3
343
Vastaukset
- löytyy
esim. eurooppalaisen sivuilta. Hinta riippuu siitä mitä haluat vakuutukseen kuuluvan.
- vakuutus
Kai kuulut johonkin liittoon? uskon että melkeimpä kaikilla liitoilla on jäsenille matkustajavakuutus..
- sattunut on
Itselleni sattui paha sairastuminen asuessani Ranskassa, mut onnex oli kaikenkattava vakuutus otettu jo syntymästä saakka. Nyt kun olen taas lähdössä maailmalle, niin todellakin otin matkavakuutuksen, vaikka ammattiliiton kautta tuleva vakuutus kattaisikin vammautumiseni yms.. Onhan niitä juttuja ikävä ajatella lähtiessä matkaan, mutta en halua et jos mut tuodaan yksityiskoneella takaisin Suomeen, et joudun maksamaan siitä koko loppuelämäni hintaa (Yksin tuo lento maksoi jotain 20.000€.) Otin vakuutuksen Ifistä ja se maksoi 50€, joten pieni hinta tuo on, kun ei koskaan tiedä mitä sattuu...
Hyvää matkaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1413928Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3573048Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt141978Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa101685Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41129- 71974
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar42889Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat23831- 70818
- 44794