Taas olis huimaa moottoriurheilua tarjolla viikonvaihteesta alkaen ,harjoituksineen kisat kestää pari viikkoa tiemmä.
Onko joku käynyt paikanpäällä katsomassa.(kertokaapa)
Dvdltä katsottuna näyttäisi siltä että saattaisi olla meininkiä.
Tulevaisuudessa saarelle ehkä.....?
Isle of man
6
902
Vastaukset
- pohjoismaista
osallistuu vain yksi kuski .. yllätys yllätys, kyseessä on ruotsalainen suzuki kuski joka viime vuonna esimerkiksi esiinty kiikalan lentokentällä ja on muutenkin tankkikameralla tehdyistä näytöksistään tuttu. Ne jotka tietää ketä tarkoitan, tietävät. Ne jotka eivät, ei niitä asia muutenkaan kiinnosta.
Mut joku suomalainen motokerho /HelRc tai vastaava voisi kyllä miettiä matkan järjestelyjä, vaikka ihan vain mielenkiinnosta koska varmaan täältäkin löytyisi kiinnostuneita osallistujia. Huolto sun muut tiimipalvelut voi vuokrata paikanpäältä jne.- TT-Man
ISLE OF MAN saaren ajot eivät todellakaan ole mitään rata-ajelupäiviä vaan maailman kovin ja vaarallisin ROAD RACING kilpailu. Pysytelkää vaan motoparkissa ja ahvenistolla. (Katsomaan toki paikanpäälle kannattaa mennä)
- yzfr
TT-Man kirjoitti:
ISLE OF MAN saaren ajot eivät todellakaan ole mitään rata-ajelupäiviä vaan maailman kovin ja vaarallisin ROAD RACING kilpailu. Pysytelkää vaan motoparkissa ja ahvenistolla. (Katsomaan toki paikanpäälle kannattaa mennä)
Näin se on !
Rata ajelu päivät erikseen ja myös ratasirkukset Gp puolelta ovat asia erikseen.
Näissä kekkereissä ei raha ratkaise vaan kovapäisin ja voiton tuoma maine pistää yrittämään.
Ei löytynyt lähtölistalta ruotsalaista haamuohjastajaa mistä huhu lienee peräisin?
TT rules!!! - R jammu
Se olis hienoo jos joku järjestäis matkan paikan päälle. Ja muutenkin aika harva tuntuu tietävän koko lajista mitään suomen kamaralla . itse seurannut jo pitenpään touhua mielenkiinnolla.
- ehkä.
R jammu kirjoitti:
Se olis hienoo jos joku järjestäis matkan paikan päälle. Ja muutenkin aika harva tuntuu tietävän koko lajista mitään suomen kamaralla . itse seurannut jo pitenpään touhua mielenkiinnolla.
Itse suunnittelin vuosi sitten lähteväni ja kysyin tuntemaltani brittibaikkerilta ajoista.
Sanoi että majoitus ja lauttaliput pitää varata ajoissa, ehkä joku telttamajoitus voisi onnistua?
Jos joku seura tms. taho järjestäisi matkan tuonne niin kiinnostusta olisi sillä täytyy vain ihailla tai ihmetellä kuskien kylmäpäisyyttä.
Joka vuosi tulee raatoja!
Samantyyppisiä kisoja ajetaan muuten Irlannissakin! - R jammu
Anteeksi,kyllä siellä yksi ruotsalainen meuhkaa mukana tänäkin vuonna joku Martin ......?
Olisko aavemies haksahtanut kawasakiin kuusssatasissa,isommissa luottaa Suitsaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1265334Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella313842No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452480Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv371972Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241694- 241693
- 411630
- 501608
- 291443
- 141362