Miten kattava on Fiatin takuu? Onko jotain rajoituksia mitä ei kuulu takuuseen.Olen hankkimassa uutta autoa ja kiinnostaisi tietää.
takuusta.
4
784
Vastaukset
- -KN-
Eiköhän se sieltä selviä...
Varmaankin olet jo muualta lukenut, että Delta-Auton myymien autojen takuujärjestelyt ovat muuttuneet tässä kuussa. Fiatin takuun jatkoksi tulee nyt Delta-Auton takuu, jossa voi olla erilaiset ehdot.
Sen vuoksi en sinuna nyt luottaisi siihen, mitä muut asiakkaat mahdollisesti tänne kirjoittavat omista vanhoista sopimuksistaan, vaan pyytäisin Delta-Autosta kopion tällä hetkellä voimassa olevista takuuehdoista. Olisi hienoa, jos Delta-Auto julkaisisi ne omilla Web-sivuillaan.- jatkuu
..samanlaisena kuin tehtaan takuukin. Lisävuosien takuun antajana on vain maahantuoja. Se miksi tehtaan takuu ei suoraan ole tuota viittä vuotta, johtuu siitä, kun EU alueella valmistetuissa autoissa max takuuaika voi olla kolme vuotta. Syytä en tiedä, miksi rajattu kolmeen vuoteen.
- ari
ennakkotietojen mukaan ero tehdastakuuseen on merkittävä. Lisäturvan voimassaolo edellyttäisi deltan huoltopalvelujen käyttöä kun tehdastakuun aikana huollot voi teettää muissakin asianmukaisissa liikkeissä. Jos esim huollatat autoasi muutaman kerran vuodessa niin deltan palveluja käyttäessä maksat 1-2 teuroa extraa. Esim. itse juuri teetin määräaikaishuollon stiloon, hinta 220 ekee, deltan tarjous oli noin 450 ekee. Halvempi hinta sisälsi kaikki huolto-ohjelman mukaiset työt ym, täyssynteettiset öljyt, huoltoilmaisimen nollaukset, leimat huoltokirjaan ja vielä hyvän palvelun. Veikkaisin deltan joutuvan luopumaan takuu-nimestä harhaanjohtavuuden takia kuluttajaviranomaisten puuttuessa asiaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 226766
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04697- 613786
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2292958Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon362763Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452546Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262445- 401813
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731777- 251745