chunlan moposkootterin viritys

mikkole

Moi. Meillä on muutaman vuoden ikäinen Chunlan. Miten siitä saisi vähän enemmän tehoa irti? Antaakaa pls vinkkejä!

13

3243

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kiki  

Etuvari on rajoitettu, eli eteen kokonaan uus (sama mikä Fudeissa, ei pal maksa) tai jos on rahasta pulaa, niin Dremelillä tms. ohennat rullakupin seinämiä, ja hihnaksi 20mm pitempi ku vakiossa.

Sit kaivat läppäventtiilit sisään, ja väännät rajoitinlevyä niin et on auki noin viis milliä.

Noilla kulkee noin 55-60.

ja pakoputki myös rajoitettu, oikeastaan mopo kulkee noin 20km/h kovemmin ilman putkea kuin vakioputkella (kokeiltu on) mut äänet on aika kovat, mut kyl maailmaan ääntä mahtuu (kannattaa sit laittaa siihen kypäräboksin muoviin joku metalli ettei polta reikää, kun se ampuu kaasut suoraan siihen.

Ja sitten tohon saa Leovincen teharin hintaan 50€, jolla kulkee sen 70 ja kiihtyy kuin ohjus.

Kytkin on kytkinjousineen ja vastejousineen ihan OK, mut variin kandee laittaa 6 gramman rullat.

Sit alentaja on aika omituinen kymppituumaiselle (12:1) koska esim. herossa on 14" ja silti sama välitys.

• mikkole

Kiitos vastauksesta, auttoi paljon. Mistä pääsen kiinni siihen variaattoriin ja läppään, jota avaan. Mistä noita osia muuten saa?
        -m

• Kiki  
        mikkole kirjoitti:

Kiitos vastauksesta, auttoi paljon. Mistä pääsen kiinni siihen variaattoriin ja läppään, jota avaan. Mistä noita osia muuten saa?
        -m

Koittaa tehä jos ei ees tiiä missä vari tai läpät on.

Ja osia tohon saa ihan moottoriaitasta, mut se vari kannattaa ostaa käytettynä, maksaa joku 20€

Mutta muista että läppäventtiilit ei ole sellatti "tavallisesti" eli sylkän kyljessä, vaan lohkossa kiinni...

• tommi
        Kiki   kirjoitti:

Koittaa tehä jos ei ees tiiä missä vari tai läpät on.

Ja osia tohon saa ihan moottoriaitasta, mut se vari kannattaa ostaa käytettynä, maksaa joku 20€

Mutta muista että läppäventtiilit ei ole sellatti "tavallisesti" eli sylkän kyljessä, vaan lohkossa kiinni...

mulla kans chunlan.. miten sen sais menee sen 55 ettei tarttis ostaa mitää ? tai viilata.. onko putkessa esim kuria jos sen vetää rällälällä auki ja ottas pois.. vai? haluis saaha kulkee sen! tai mite saan helpoite sen kulkee!

• Kiki  
        tommi kirjoitti:

mulla kans chunlan.. miten sen sais menee sen 55 ettei tarttis ostaa mitää ? tai viilata.. onko putkessa esim kuria jos sen vetää rällälällä auki ja ottas pois.. vai? haluis saaha kulkee sen! tai mite saan helpoite sen kulkee!

Kerroin missä on rajoittimet.

Vakioputkesta saa tehoputken niin että jätät pelkän alkukäyrän, äänet toki kasvaa kivasti, mut pelkästään sillä tulee huippuja noin 60km/h.

Meinaan vakiputki on aika paska, eli melkeempä ymtä kuristusta koko putki.

Suosittelen siis teharin hankintaa, äänet laskee ja kulkupuoli paranee huomattavasti...

• joosss
        Kiki   kirjoitti:

Kerroin missä on rajoittimet.

Vakioputkesta saa tehoputken niin että jätät pelkän alkukäyrän, äänet toki kasvaa kivasti, mut pelkästään sillä tulee huippuja noin 60km/h.

Meinaan vakiputki on aika paska, eli melkeempä ymtä kuristusta koko putki.

Suosittelen siis teharin hankintaa, äänet laskee ja kulkupuoli paranee huomattavasti...

no kerro tarkemmi mikä tehari.. leovince ja malli oli??

• muna
        joosss kirjoitti:

...

• Kiki  
        joosss kirjoitti:

Että joku leovincen tehari käviis suoraan chunlaniin? HAHAHHAHAHAHHAHA AHAHHAHAHAHHAHAHA HEHEHEHEHEHIHIHIIHIHIHI

Kuule, ei käy, se pitää tehä ite!

• Fantti
        Kiki   kirjoitti:

Että joku leovincen tehari käviis suoraan chunlaniin? HAHAHHAHAHAHHAHA AHAHHAHAHAHHAHAHA HEHEHEHEHEHIHIHIIHIHIHI

Kuule, ei käy, se pitää tehä ite!

Ja mites siitä vakiputsta tehään tehari? Pelkkä alkukäyrä jätetään vai :/ ?

• Nimetön
        Fantti kirjoitti:

Ja mites siitä vakiputsta tehään tehari? Pelkkä alkukäyrä jätetään vai :/ ?

pitääkö pääsuutinta vaihtaa kun laittaa teharii ??? tai ottaa putkee poijjes ??

• Nimetön
        Nimetön kirjoitti:

pitääkö pääsuutinta vaihtaa kun laittaa teharii ??? tai ottaa putkee poijjes ??

Joo mulla löytyy tollanen paska vehje tallista ja putki irti on kokeiltu max 45 mittariin LOL sitten rälläköitiin putki ja änkkä kokonaan auki ja poisttettiin kurit ja nyt menee 50 WOHOOO vittu mikä tuhnu

• klyhjcflohkodjum

sen saa menemää jotakin 60 kun vähän virittelee, mulla on kunda tehari chunlanin alkukäyrällä... alaväännöt hukassa mut sit ku saa piikin lähtee ku raketti =D

• lussu paska

onks putkes siinkohtaa kuri ku se alkaa levenee?????????????

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      120
      1767
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1588
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      48
      1099
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      43
      984
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      929
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      856
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      44
      822
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      780
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      778
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      760
    Aihe