Kaksi lentokonetta on törmännyt:
http://www.iltalehti.fi/2006/05/23/200605234565522_uu.shtml
Taas se nähtiin, että virheitä sattuu.
PS. Olen muuten lentänyt F-16:lla ja osaan kuvitella kuinka tilanne on kehittynyt.
KAKSI KONETTA TÖRMÄSI!!!!!!!
9
844
Vastaukset
- tietty
terveisin Napoleon vai olikos se nyt Elvis kun täällä näpyttelee.
- ytimessä?
Palstan aiheena on lentäminen matkailun osana ja täällä pojat pohtii hävittäjälentäjien asioita.
No huumorin pilke silmäkulmassa sentään on, kun kirjoittaja kertoo itse lentäneensä F 16:ta!- lentäjänpoika
Lensi F16:lla lomamatkalla??
- kai sillä
lentäjänpoika kirjoitti:
Lensi F16:lla lomamatkalla??
oli oma tv-ruutu ja ilmaiset ateriat, sillä eihän se muuten olisi suostunut lentämään ollenkaan.
- pane paremmaksi
...
- minäpäs...
olen käynyt kuussa!
- varma....
Sillä ajattele...katsoin eräspäivä ikkunasta ja KAKSI AUTOA törmäsi!Olen ajanut autoa ja voin kuvitella miten tilanne kehittyi.Kun olin sairaalassa töissä niin kaksi pyörätuolia törmäs kun käytävä oli niin ahdas...voin kuvitella tilanteen kehittymiseen johtaneet syyt.
Miten se sun Tallinnan risteily on muuten mennyt?Kävitkö jo bingossa? :-)))))))) - Kyntäjänpoika
Nuo pilkkaa sua kun tunnustit lentäneesi sitä F-16:ta. Eipä ne tiedä totuutta, ei. Minäkin olen lentänyt F-16:lla, mutta en kovin paljon kun tykkään enemmän F-17:sta. Se on se uudempi malli. F-16:han alkaa olla jo vanhaa konstruktiota ja siitä puuttuu aika paljon varusteita jotka on uudemmissa malleissa vakiona. Onhan F-16:kin sentään suihkari ja melko suorituskykyinen peli, mutta ei sillä toista F-16:ta pakoon pääse niinkuin taas nähtiin. Kannattaisi Suomen harkita F-18:aan siirtymistä, sillä pääsisi karkuun sekä F-16:ta että F-17:ta, joka kai se suurin vaara suomalaiselle on.
Luulisin että jokainen joka on vähänkin lentänyt F-16:lla tai muilla F-malleilla osaa kyllä kuvitella kuinka tuollainen tilanne kehittyy. Siinä ei ole pidetty riittävää turvaväliä, veikkaisin, ja sitten on käynyt jossakin jarrutustilanteessa niinkuin on käynyt että ei ole väistöliike enää korjannut virhettä. Ne turkkilaiset on kyllä maantieliikenteessäkin niin äkkiväärää väkeä että ei tämä tällainen tapahtuma olisi kaupunkiajossakaan täysin poissuljettu tapahtumaketju jonka kehittymisen kykenisin täysin kuvittelemaan minäkin myös.- koelentäjä
Minä olen lentänyt uudella F-32 hävittäjällä, sillä olen Naton koelentäjänä. Nato haluaa pitää uuden konetyypin kehittelyn salassa kotimaassaan, joten se on palkannut minut testaamaan konetta täällä Suomessa. He halusivat varmistaa että projekti pysyy varmasti salassa, siksi he halusivat lentäjäksi sellaisen henkilön jota ei osattaisi yhdistää uuden koneen kehittelyyn. Valintakriteerinä oli että henkilö ei ole saanut olla edes minkään lentävän laitteen kyydissä koskaan aikaisemmin, koska silloin KGP, Stasi ja muut jo maan alle kadonneeksi kuvitellut vakoilujärjestöt arvaisivat heti mistä on kysymys.
Paljon en voi koneesta tässä kertoa, mutta sen voin sanoa että se on punainen ja 32m pitkä ja korkeutta sillä on 6,2 m ja siipien kärkiväli on 16,4m. Lentonopeus merenpinnassa on sotilassalaisuus, mutta voin sen kuitenkin kertoa, jos ette kerro kenellekkään muulle, se on 2,6 Machia. Lisäksi koneessa on uudentyyppisiä salaisia laseraseita, jotka ovat todellinen uhka kaikille toisinajattelijoille, niissä on vain yksi Akilleen kantapää, jota ei saa paljastaa viholliselle, siksi en kerrokkaan sitä heille vaan kirjoitan sen tähän luottamuksellisesti. Koko koneen laserjärjestelmä sekoaa ultraäänen vaikutuksesta, mutta muutoin tämä 678 miljardia dollaria maksanut järjestelmä on täydellinen.
Koneen toimintamatka on muuten vain 3400 km joten se vaatii tankkauskoneen lähettyville, ilmatankkausjärjestelmässä on ongelmana että letkunkiinnityselektroniikka antaa staattisen kipinän mikäli kone altistuu tankkauksen aikana 18,67 GHz tutkataajuudelle, joten tämä tieto kannattaa salata vakoojilta.
Olisi todellakin kiva kertoa koneen lento-ominaisuuksista enemmänkin, mutta koko koneen olemassaolo on salaista tietoa, joten vaikenen kuin muuri. Minusta ette saa tiedon muruakaan, vaikka kiduttaisitte, ja sitäpaitsi Nato kiistää koko koneen olemassaolon. Joten jos joku vielä epäilee tarinan totuudenmukaisuutta, olen onnistunut peitetehtävässäni loistavasti, ja Natokin on tyytyväinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7202810Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3472447Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä262232Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o392226Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581818Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181349Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121342- 701223
- 551200
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?61163