ajattelin tässä kysellä hieman muiden mielipiteitä tällaisesta asiasta..ollaan yritetty nyt vuosi lasta ja kuukautiset on ollu todella epäsäännölliset, kerran jopa n.3 kk myöhässä. nyt sain terolutit ja ensimmäisen satsin syötyä menkat alko neljännen päivän aamuna,siis siitä kun olin ottanut viimeisen pillerin ja toisen satsin viimeisen pillerin otin 18.5,eli 5 päivää sitten ja menkkoja ei vain tahdo kuulua...rinnat ovat hyvin arat, mutta ne on yleensäkkin ennen menkkoja jonkin verran arat. raskaustestin kävin juuri ostamassa ja tiiän et sillä saisin tietää,mutta kun tuntuu etten uskalla, ku niin monta kertaa ehtiny pettyä..
kuinkakohan mahdollista
3
611
Vastaukset
- pepper
Mulla meni terojen kanssa viime kierrossa vk enneku ku menkat alko viimisen pillerin jälkeen. Muutenkin menkat oli tosi niukat ja olin tosi kipeä ennen kun ne tuli. Lääkäri sano ettei kuuluis oottaa viikkoa menkkoja. Nyt tässä kierrossa mulla primolut, joka pitäs tehota paremmin.
Seuraavasta kierrosta jatketaan taas teroilla kun siinä on sitte jo clomit mukana.
Syötkö yhen vai kaks tabuu päivässä? Mä kaks eikä terot silti auttannu! :(- tärppäis jo
otin 2x päiväs ja viimeex ku mul tuli menkat terojen avul, ni ne oli kyl runsaat..odottelen täs viikonlopun yli ja jos menkat ei oo alkanu,ni soitan ehkikseen ja meen sit sinne tekee raskaustestin,ni ainaki saa sit varmuuden..
- ...
pitäisi viimeistään vuodon alkaa, joten vielä ehtii. Ja se toivotuin vaihtoehto olis tietysti, et olisit raskaana :) Mut kokemuksella voin sanoa, että samalla ihmiselläkin voi vaihdella se, että milloin vuoto alkaa; mulla on alkanut kesken kuurinkin, parin pvän päästä ja viimeksi meni 10 pvää, kunnes vuoto alkoi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756