Kuuluukos siihen vajaatoimintaan keskimääräistä alempi ruumiinlämpökin ja onko 35.7 alakanttiin? Odottelen labratuloksia ja mittasin tossa lämmön, kun tulvahti niin huono olo. Yllätyin vähän ja tuli vaan mieleen...
lämmöstä
7
834
Vastaukset
- meikä
kyllä kuuluu vajaatoimintaan.
- edelleen
Alilämmön ja jatkuvan palelun takia lähin aikoinaa tutkituttaa kilpirauhasta. Vajaalla olen.
Nyt oon ollu lääkityksellä n. 4 kk ja ihan piruuttani mittasin tossa lämmön oli 35,6 ! Mut lääkitys ilmeisesti nyt sen verran auttaa ettei tuu sitä hirveen huonoo oloa ku lämpö on alhaalla.
Kysyn siis teiltä ketkä thyroxiinia otatte onko lämpö palannu normaaliks lääkityksen myötä? Miulla normaalilämpö ollu terveenä 36,7. - kuuluu*
edelleen kirjoitti:
Alilämmön ja jatkuvan palelun takia lähin aikoinaa tutkituttaa kilpirauhasta. Vajaalla olen.
Nyt oon ollu lääkityksellä n. 4 kk ja ihan piruuttani mittasin tossa lämmön oli 35,6 ! Mut lääkitys ilmeisesti nyt sen verran auttaa ettei tuu sitä hirveen huonoo oloa ku lämpö on alhaalla.
Kysyn siis teiltä ketkä thyroxiinia otatte onko lämpö palannu normaaliks lääkityksen myötä? Miulla normaalilämpö ollu terveenä 36,7.vähänkin kun flunssaa, heti putoo lämpö. Eli melkein aina:)
Muutenkaan mulla ei ole oireet paljon hävinneet paitsi väsymys. Mutta mulla tais ollakin vajaatoimintaa neljäkymmentä vuotta ennen lääkitystä, eli melkeen koko ikäni. Sitten kun sitä ruvettiin seuraamaan, siinäkin meni vuosia. - ***
edelleen kirjoitti:
Kysyn siis teiltä ketkä thyroxiinia otatte onko lämpö palannu normaaliks lääkityksen myötä? Miulla normaalilämpö ollu terveenä 36,7.oli lämpö ennen lääkitystä 35,5 korkeimmillaan. Mun normaali lämpö on 36,7, joskus ennen raskautta kun sitä jatkuvasti mittailin niin lähes aina sain ton saman lukeman ja mittarikin on sama =)
Nyt kun olen syöny tyroksiinia reilun 2 kk niin esim. tänä aamuna lämpö oli 36,1 eli mulla on selvästi noussu. Eikä tosiaankaan palele enää. Tuntuu hyvältä kun olo on semmonen tasalämpöinen =)
- kuuluu*
kun vähän on flunssaa, niin heti lämpö laskee tonne 35-35.5.
- Puuppa75
Mahtaakohan sama päteä myös toisinpäin? Mulla saattaa olla kilpirauhasen ylitoimintaa ja tuli mieleeni että mulla on jo pidempään ollut lämpö koholla. Se on usein siinä 36,8 paikkeilla. Kilpparitesti otettiin eilen ja odotan tässä tuloksia "kuumeisesti"...
- mas_to
Jeps,mullakin on ollut tässä lämpöilyä muutaman kuukauden,nousee välillä 37.7 ja laskee sit 37:een.
On ollut sellaista väsymystä,päässä rupeaa tuntemaan sellaiselta "höntiltä",kun lämpö rupeaa nousemaan.Jokunen viikko sit heräsin yöllä ihme horkkakohtaukseen,toi tapahtui vain kerran,että heräsin siihen.Sitten on niitä kuumia aaltoja,ainakin yöllä saattaa tulla noita,vaikka olen vasta kolmikymppinen. Tulehdusarvot olivat viimeksi 42.Maanantaina menen sisätautilääkärille,katotaan laittaako kilpparikokeeseen.Onkohan mulla vasta tulehdus,kun netistä olen kattonut vajaatoiminnan ja ylitoiminnan eroja,niin tuntuu,että on vähän mitä milloinkin. Ihmetyttä tämä lämpöily.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h282849Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062641Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv262353Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491904Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141483- 321463
- 1771173
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021173En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711015Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81958