Mihin..

..kiinnität..

huomion ihastuksessasi hänet nähdessäsi?

31

5688

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

huomaan hänen silmiensä viestinnän.

• ((n))

Silmiin, hymyyn...

• tullen

katseeseen, joka pysäyttää ja pistää veren kiehumaan niin hyvässä kuin pahassakin.

• (n)

Silmät, kasvot, ILME, hiukset.

*murr*

• shymiss

Olemuksessa kiehtoo jokin - rauha, turva, lämpö.
      Tietenkin myös ne silmät.

Sähköä ilmassa...

• olemus...

Epävarmaan käytökseen. Muiden seurassa luonnollinen, mutta minun seurassani varautunut, jännittynyt ja epävarma, puhuu mitä sattuu. Hän on muutenkin kovin epävarma itsestään. Heikko itsetunto, kaikki hyväksikäyttäjän merkit ja keinot, joilla yrittää peittää olematonta itseluottamustaan ja yksinäisyyttään. Eksynyt sielu. Ei uskalla tehdä aloitetta vaikka muiden miesten kanssa kyllä. Tähän kaikkeen kiinnitän huomioni hänet nähdessäni. Myös siihen miten hän tahtoisi minut, mutta hän ei näe todellista minua.

• Utelias

Mitä sinä sitten hänessä näet ja miksi olet ihastunut? Ja ennen kaikkea minkälainen on se "todellinen sinä"?

• Hyvä kysymys
        Utelias kirjoitti:

Mitä sinä sitten hänessä näet ja miksi olet ihastunut? Ja ennen kaikkea minkälainen on se "todellinen sinä"?

Mitä näen, miksi olen ihastunut? En tiedä:(

• höhh!

Siihen kiinnitän valitettavasti huomioni, minkälaisen reaktion hän saa minussa aikaan. Sydän juuttuu pomppuumatkallaan henkitorveen ja kieli kääntyy kitalakeen. Joten se, mitä olen saanut hänelle annettua, on olematonta. Eipä ihmekään, että ihastus on mitä luultavammin yksipuolista. :o)

• näkisin...

Noh jos näkisin, niin olemukseen ja silmiin edelleen.

• -ihastunut-

silmiin...se katse...

• ja se mitä..

tapahtuu,, kun ne nään enkä tiedä miksi.. Olen epävarma, pelokas ja jännitynyt nähdessäni hänet... tuntuu, kun hänen simänsä osaisi katsoa sisimpääni. Yleisesti olen todella sosiaalinen mies vain saa ns. pasmat sekaisin. Tuntuu kuitenkin etten häntä tunne mitenkään vaikka samalla tuntuu, että tunnen hänet jostain kaukauisuudesta... Joten ne silmät ne silmät...

• älyttömän ihana

poikaimainen olemus, vaikka mies onkin! Ihkut pusuhuulet, muhkeat sellaiset...kiva tinttimäinen etutukka...hieman pälyilevät, epävarmat silmät...kun ei uskalla ottaa kunnolla katsekontaktia minuun...puhelinkoppimainen pitkänhuiskeus...tunnen itseni pikkumyyksi hänen vierellään....

• huomasin

tuossa että edellä oli jollain miehellä taas mun juttu käänteisesti.. Voi kun olisi hän jota ajattelen...

• katsoo

Ne vihreät kissansilmät. Ne silmät ovat niin täydelliset. Vaikea selittää tarkemmin, miten ne silmät pysäyttävät. Ehkä se on juuri se väri ja muoto, jotka saavat tutkijan varpailleen. Haluaa katsoa, että onko silmät aidot ja onko väri oikeasti vihreä.

• kissansilmänainen

...Joo tämä passaisi kyllä mutta oletko se sinä vai turhaa toivetta vain? Silmäni on kissamasesti vinot, kajaalilla reunustetut ja pitkät ripset tummilla kulmakarvoilla höystettynä. Väri on pääosin vihreä mutta keskellä sitä vihreyttä heti mykiön jälkeen seuraavana on auringonkukkaa muistuttava kellanruskea kehys...niin ja sitten on ne isot "tähdet" siitä seuraavana. Hmmm...ootko ikinä katsonut ihan niin tarkkaan että olisit moiset huomioinut? T:vihreät kissansilmät

• kissansilmälle
        kissansilmänainen kirjoitti:

...Joo tämä passaisi kyllä mutta oletko se sinä vai turhaa toivetta vain? Silmäni on kissamasesti vinot, kajaalilla reunustetut ja pitkät ripset tummilla kulmakarvoilla höystettynä. Väri on pääosin vihreä mutta keskellä sitä vihreyttä heti mykiön jälkeen seuraavana on auringonkukkaa muistuttava kellanruskea kehys...niin ja sitten on ne isot "tähdet" siitä seuraavana. Hmmm...ootko ikinä katsonut ihan niin tarkkaan että olisit moiset huomioinut? T:vihreät kissansilmät

Ei käytä kissansilmäni kajalia. Ripsiväriä harkitusti.

• kissansilmäNä
        kissansilmälle kirjoitti:

Ei käytä kissansilmäni kajalia. Ripsiväriä harkitusti.

...tai ehkä hän osaa käyttää sitä kajaalia niin hyvin että näyttäisi olevan vain ripsiväriä=)

Tällä kissansilmällä on lähes musta/tummanruskea pitkä tukka...entäpä sinun kaipaamallasi?

• kissansilmälle
        kissansilmäNä kirjoitti:

...tai ehkä hän osaa käyttää sitä kajaalia niin hyvin että näyttäisi olevan vain ripsiväriä=)

Tällä kissansilmällä on lähes musta/tummanruskea pitkä tukka...entäpä sinun kaipaamallasi?

Vaalea on hiusväri ihanaisellani...

• pitkät
        kissansilmälle kirjoitti:

Vaalea on hiusväri ihanaisellani...

ne vaaleat hiukset ovat ja kuinka pitkä on niiden ja vihreiden kissansilmien kantaja?

• vastauksia
        pitkät kirjoitti:

ne vaaleat hiukset ovat ja kuinka pitkä on niiden ja vihreiden kissansilmien kantaja?

Alle 160 senttinen nainen. Hiukset ulottuu hartioille.

• kiinnittäjä

Luultavasti ihan ekana puheeseen jos ei vielä ole kasvoja näkemään, ja sitten niihin kasvoihin ja silmiin. Tämän jälkeen juttujen laadun perusteella tulee ei tai joo mieleen. Viimeiseksi silmiin pistää pyllynen ja aivan viimeisena tisulit. Olipa tervettä tekstiä. Se siinä.

• Boobs ;))

Olipa mairittelevaa tekstiä :)

Sano JOO!

Ja miksi tisulit viimeisenä :(

• yks.epeli

onpas tämä vasta hankala kysymys. Katsoessani kiinnitän huomioni ilman muuta kasvoihin - silmistään kun koitan nähdä edes vilauksen. Ja toki hänen naisen avut ottavat osansa jakamatonta huomiotani. Ja todella syystäkin. Mutta suurimman huomioni vie jo ihan katsomattakin se kuinka hän tiedostaa minut ja kuinka vaikutan hänen käyttäytymiseensä. Olen joko hirveän pelottava, todella vastenmielinen tai sitten hän tuntee minun tunteman jännitteen välillämme ja kokee sen kiusallisena. Niin tai sitten se pitää mua hulluna. Tai, no onhan näitä vaihtoehtoja.. Mutta huomioni siis kiinnittyy tähän 'yhteyteen' ja 'tiedostamiseen'. Ja se kauneus - olla kaunis, henkiä kauneutta ja luoda sitä.. sen edessä nöyrryn minäkin.

• siis mä menen

entisestään sekaisin. Tai voiko tästä sekaisemmaksi enää mennä, siinäpä vasta hyvä kysymys :)

En olisi enää voinut omalta osalti kirjoittaa paremmin samaa, mitä tunnen sua kohtaan. Tätä yhteyttä ei voi tod. kiistää.

Pelottava, vastenmielinen, eieeieieieieiiiii....

• silmiin ja käsiin

Mun jutska etenee vähä hitaasti, kymmenisen vuotta sitte katsoin häntä silmin ja jäin koukuun, toispäivän näin hänen kätensä ja olen yhä tiukemmin kiinni. pitäskohä yritää jotain

• SILMIIN

SILMIIN

• ,.,.------

mielettömän hyvä peba!

• suloisimmat

korvat

• *miettii*

oi ja voih. hänen silmiinsä, hiuksiinsa, hymyyn.. koko olemukseen.. ihan in lööv. :>

• ----(n)____

minä puolestaan rakastan hänen silmiään, hymyään ja "hiuksiaan":)

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      50
      3395
    2. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      34
      3045
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2761
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      42
      2503
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      51
      1955
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1599
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1483
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      106
      1297
    9. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      180
      1231
    10. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      73
      1080
    Aihe