Löytyisikö joku asiallinen vastaan mulle tähän ratkaisua, tilanne on siis se että koneeni kaatuu aivan koko ajan.
Olen kokeillut vaikka mitä! Hermot menee kohta.
Silloin varsinkin kaatuu kun yritän katsella Lordin videoita.
Käyttäisinkö kiinnittämiseen Phillipsin ruuveja, vaiko täkkipultteja, ja tuleeko atk pöytääni pahat jäljet tosta kiinnittämisestä?=D
Apua, koneeni kaatuu koko ajan!
12
704
Vastaukset
- ordi
..Lordin videoita voi katsoa vielä näillä tämän päivän vehkeillä. Ne vaan kaatuu ja kaatuu...
- c=3
Kun vaihdat M$:n matoimurin toimivaan käyttöjärjestelmään voit katsella videoitakin ilman että kone kaatuu.
- C============3
Kun vaihdat Linux matoimurin toimivaan käyttöjärjestelmään voit katsella videoitakin ilman että kone kaatuu (esim. WindowsXP).
- Jep.
Advanced WindowsCare.
- koomapotilas
mun kone ei kaadu enää kun laitoin sen lattialle pöydän ja seinän väliin. kolisee kyllä välillä pirusti varsinkin kun katsoo por...nus...musavideoita, jaa no kolina saattaa tullakin naapurista kun on välillä ehkä volyymipotikka kaakossa.
- ratkaisu..
soitin mikrotukihenkilölle ja pyysin häntä tukemaan tietokonettani. hyvin on mies hommansa hoitanut, tosin välillä valittaa että voimat loppuu ja on vaikea nukkua, toista vuotta kun jo kykkii tuossa koneen vieressä. mutta hyvässä asiakaspalveluhengessä täällä silti mennään.
- Sergio_Leone
kivaa että huumorinkukkakin kukkii vielä..
"mikrotukihenkilö"..LMAO
- se .
lattialle ja tyynyt molemmin puolin.
Fenytoiini auttaa ihmisillä kaatumatautiin, jos kaataisit sitä törpöllisen koneen sisään, eikä tekisi itsellesikään pahaa. - kaatui
Mulla kaatui läppäri vähän väliä, vaikka on ihan lituska ja luulisi pysyvän pystyssä.
Sitten keksin lyödä kuuden tuuman naulan läppärin läpi kiinni lattiaan. Ei kaadu enää, ei. Mutta ei myöskään käynnistykään! - on toi
Lordi??
- Von-Bruker
Niin, yritetäämpä vastata kysymykseen:
Voi olla komponentti vikakin, ei välttämättä käyttiksestä. Jos vaikka ajetaan jotain raskasta softaa, niin prosessori vähän lämpenee ja jos raja on asetettu vaikka 55 asteeseen, niin se kyllä buuttaa konetta vähänväliä... Tarkasta BIOS:sista mikä raja on asetettu.
(siis tämä vain yksi vaihtoehto)- Sergio_Leone
ensimmäinen asiallinen vastaus, siis tämä sun, nyt oikein harmittaa sanoo et tää oli vaan mun tätä huumoriani.. mut lupaan heittää vettä koneen sisään aina kun rupee keittää! LOL
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse764558Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093803Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1493531Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.442004Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575711928Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891239- 1281078
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1371003- 57943
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25857