Koska:
1. Ei ole aikaa oikeen kirjoittaa ja tarinoista tulee aivan surkeita jos yritän tehä ne 5 minuutissa.
2. Niilo - tarinoissa melkeen mitään mikä liittyy simssiin.
3. Liikaa Harry Potteria, mun tarinoissa :)
4. Nämä ei-sims tarinat kuulu tänne sims osastoon.
Kiitokset lukioille. Ehkä alotan vielä jonkun tarinan joka OIKEASTI käsittelee simssiä eikä mitään Potteria :D
Tänk jyy änd kuut nait
Lopetan Niilo tarinan...
4
211
Vastaukset
- lolledddzz ^^^^
Voihan päkäpässi nääää oli tod hyvii just tollaset lodded ei-sims jutut on mageita.........gööd bai meen täältä osastolt..
- Sophie
On todella typerää jättää tarinat kesken, sen vain sanon. Joku voi oikeastikin olla kiinnostunut tarinastasi ja nyt se jäi puolitiehen. Arvostaisit hieman enemmän lukijoita. Ei J.R.R. Tolkienkaan jättänyt Taru sormusten herrasta-kirjaa kesken. Turha aloittaa joskus uutta tarinaa, kun et osaa edellistäkään lopettaa.
- melliex
Luova kirjoittaja lopettaa tarinansa tasan siihen, missä itsestä tuntuu hyvältä eikä mene minkään sortin kaavan mukaan. Kesken jätetty lopetus jättää lukian miettimään mahdollisia ratkaisuja/vaihtoehtoja, joten minusta se on varsin hyväkin vaihtoehto.
Se ettei joku huippu luokan kirjoittaja tehnyt niin ja niin ei tarkoita etteikö kukaan muu voisi sitten tehdä toisin.
On todella outoa ajatella noin kaavanmukaisesti.^^ - Vispi
"kun et osaa edellistäkään lopettaa."
Juurihan minä sen lopetin :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770