miksi?

jeejps

Olen huomannut lukiessani näitä juttuja, että kaloja haukutaan eniten horoskooppimerkeistä. Mikä niissä kaloissa on niin ärsyttävää, mutta samalla ihanaa?! :D Itse en ole kalat vaan vesimies. Minä seurustelen kalamiehen kanssa ja tosi hyvä tyyppi se on... :)
Tunnen myös muita kaloja ja hekin ovat mukavia. Kaloista sanotaan että he ovat laiskoja, mutta enpä sanois... melkein kaikki tuntemani kalat menestyvät koulussa/töissä hyvin ja heillä saattaa olla monta harrastusta samaan aikaan, joten enpä sanoisi laiskoiksi. Kalat eivät myöskään ole välinpitämättömiä, vaikka aluksi saattaisi kuvitella niin. Eikä kalat todellakaan näytä kaloilta! :DD Kalamiehet ovat todella komeita ja naiset kauniita... Pistetäänkö horoskoopiltaan kalat oleva seksipommi lahnan viereen niin katsotaan muuttuuko mielipide tän "kalat näyttää kalalta" suhteen! :D

ELÄKÖÖN KALAT!

terv. veskari!

9

1364

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaksonen

että kaksonen se saa aina kaikkien haukut päälleen!Miten se on kiero kuin korkkiruuvi, uskotonkin se osaa olla, sen lisäksi juoruilija ja itseään täynnä oleva tyyppi.
      Kalat on kyllä helkkarin ahkera ja komeakin se on. Meidän perheessä on kaksi kalaa, toinen on ahkera mörökölli, ja toinen laiskempi kaunotar. Arvaapa,kumpi heistä on tyttäreni?Niin muuten, kyllähän aina veden merkit passaa yhteen.

• Marilyne

Vesimies on muuten ilmamerkki, kalat, rapu ja skorpioni ovat vesimerkkejä.

En osaa sanoa, miksi kaloja haukutaan. Yleensä kaloista puhutaan hyvää, ehkä se sitten kyrsii jotain...

• Kalastaja

huomannut että kaksosista puhutaan ilkeästi, mutta minun paras ystäväni on kaksonen ja tulemme tosi hyvin toimeen. Itsestäni kalana voin sanoa että olen erittäin empatia kykyinen ja vahva, mutta kestää pitkään ennenkuin saan rohkeasti suuniauki vieraammassa porukassa.

• kalatyttönen

Minä myös olen saanut horoskoopeista sellaisen kuvan, että kalat olisivat jotenkin huonompia kuin muut! Ja se laiskuusjuttu minua myös ihmetyttää... En tunne yhtään laiskaa kalaa, ja olen itsekin melko aktiivinen ja touhukas... Kalat ovat viimeisin aurinkomerkeistä ja siksi se on omaksunut piirteitä muista merkeistä. Huonot ja hyvät jokaisesta. Ehkä se tekee kaloista extraerikoisia... En tiedä. Ja se ärsyttää kanssa, ettei arka kalat pärjäisi vahvan leijonan tai skorpionin rinnalla! Pötypuhetta... Kalat eivät ole pelkkiä haaveilijoita, me osaamme olla myös vahvoja! :)

• -kalat itse-

kalat on ihania ihmisiä :D ehkä vähän höpsöjä ja sekottuneita muista merkeistä mut silti parhaita joo!!:D pakko ny vähä kehuu kun me jäädään aina varjoon :D ;) ei vais!! :) me annetaa muide olla esillä!:D näin. juu. kaloista on sanottu että ne on kauneimpii ja sitte tai komeimpii :);) kyl kyl! lukekaa kirjoja!:D

• nähnyt ja kokenut

Kala on tosi outo. Haavemaailma silmissä uneksii jostain..eläis tätä päivää! Olen niin kurkkuamyöten täynnä kalamiestäni, että hyi olkoon. Ikinä, en ikinä sorru moiseen höpötykseen jos hänestä eroon pääsen. On nimittäin takertunut kiinni kuin pallo jalkaan. Hurraan vasta sitten kun kalasilmä tajuaa perääntyä sinne missä pippurikasvaa tai uikoon vaikka avomerelle.

• eväkäs

...juu totta on...outoja olemme..haaveissa elämme ja ties missä =)

• kala-neito

olen kalat ja ylpeä siitä.
      olen tyypillinen kala, taiteellisesti lahjakas, ja tunteellinen. aika ajoin jo koulun ala asteelta asti on minulla ollut tapana vaipua niin syvälle "haave-maailaani" että tästä jo toisetkin huomautttelevat :) tosin hyvässä mielessä.
      kyllä sitä joskus laiskottaakin, johtuneeko siitä että on niin monta rautaaa tulessa samaan aikaan.

• ((Virgo))

Huomasin myös erään keskustelun, jossa pohdittiin ja arvosteltiin kalojen ulkonäköä. Tuntemani kalat eivät ole mallin näköisiä, mutta heidän luonteensa "korvaa puutteellisen ulkonäön", jos näin rumasti ilmaisen asian.

Jos kaivataan kehuja kaloille, niin voisin mainita, että kalat ovat todella avoimia ja rehellisiä. Ja eritoteen pervoja, ehkä jopa merkeistä pervoimpia... ja muutenkin erittäin seksuaalisia. Minusta tämä piirre on ison plussan arvoinen..:)

Loppu kommentti: "Antaa kaikkien kukkien kukkia."

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      57
      3585
    2. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      41
      3396
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2791
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      46
      2536
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      54
      1973
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1619
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1493
    8. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      20
      1338
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      106
      1307
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      180
      1241
    Aihe