- Onko ko. leikkurissa riittävät välitykset, eli kulkeeko tarpeeksi nopeasti hyvällä nurmikentällä, vai pitääkö antaa lisävauhtia työntämällä? Tämähän näissä vetävissä joskus vaivaa...
- Toimiiko multiclip systeemi vai pitäisikö olla keräävä? (Koirat kantoivat takapihalta edellisen leikkurin jättämiä sisälle)
- Onko melutasossa korvin huomattavaa eroa, 91dB (B&S koneella 94dB)?
- Vai pitäisikö ostaa samalla koneella oleva keräävä Honda HRG 465 C SDE, 94dB, hinta suunnilleen sama?
R-leikkuri Stiga Multiclip Pro 50 S Honda
9
9344
Vastaukset
- MB-320s
- työnnettävien ruohonleikkurien veto on yleensä tarkoitettu keventämään leikkuuta - periaatteessahan niiden pitäisi kulkea omalla voimalla .
- multiclip toimii niin kauan kun ei päästetä ruohoa liian pitkäksi , mutta yleensä on kyllä suositeltavaa keräävää ainakin sisäänkulkuväylien lähestyvillä (= oma kokemus )
Kaikkia yli 85dB ääntä tuottavia laitteita käyttäessä suositellaan kuulosuojaimien käyttöä !!
Tästä syystä ei ole merkitystä melutaso 91 tai 94 dB.- opo
3db vähemmän on puoletpienempi korvissa.
- Honda
Osta saman tien leikkuri, jossa on Hondan kone. B&S laatu huonontunut mielestäni vuosi vuodelta. Entiset huolettomat mootorit ovat historiaa. Nyt jopa väittävät, että pitäisi läträtä kaiken maailman pienkonebensiinien kanssa. Ylivuotinen bensiini on epäkelpoa jne. Osta Honda, niin voit keskittyä ruohonleikkuuseen.
- nurmikko kasvaa...
Stiga tuli ostettua. Tekee todella siistiä jälkeä eikä silppua edes huomaa. Testasin huvikseen Husqvarnan leikkuria missä oli isompi Hondan kone ja 98dB, mökä oli järkyttävä eikä moottorin kierroksiakaan saanut säädettyä, kaasukahvalla vain nopeutta. B&S oli jotain siltä väliltä mutta kyllä Stiga-Honda oli ehdottomasti paras yhdistelmä. Vetoakin riittää mukavasti ettei tarvitse lykkiä lisää vauhtia.
Melutaso on tärkeä valintaperuste, tämä oli tällä kertaa hiljaisin bensakone-leikkuri. Toivottavasti lähitulevaisuudessa nähdään vielä kehitystäkin... - Hondalla
nurmikko kasvaa... kirjoitti:
Stiga tuli ostettua. Tekee todella siistiä jälkeä eikä silppua edes huomaa. Testasin huvikseen Husqvarnan leikkuria missä oli isompi Hondan kone ja 98dB, mökä oli järkyttävä eikä moottorin kierroksiakaan saanut säädettyä, kaasukahvalla vain nopeutta. B&S oli jotain siltä väliltä mutta kyllä Stiga-Honda oli ehdottomasti paras yhdistelmä. Vetoakin riittää mukavasti ettei tarvitse lykkiä lisää vauhtia.
Melutaso on tärkeä valintaperuste, tämä oli tällä kertaa hiljaisin bensakone-leikkuri. Toivottavasti lähitulevaisuudessa nähdään vielä kehitystäkin...Ostitiko todella Hondalla varustetun Stigan. Kauppaavat nimittäin kiinalaisilla koneilla leikkureitaan nykyään ja moni kuluttaja menee vipuun kun mainostetaan että leikkurissa on Stigan moottori.Kinukki niissä on eli olkaa tarkkana kun meettem leikkurikaupoille!
- tosi että on
olemassa pienkonebensaa nelitahtisiinkin koneisiin en minä ainakaan ole nähnyt kuin kaksitahtibensaa.
- löytyy....
tosi että on kirjoitti:
olemassa pienkonebensaa nelitahtisiinkin koneisiin en minä ainakaan ole nähnyt kuin kaksitahtibensaa.
ainakin Husqvarnan ja Jonseredin nimellä ao. merkkisiä sahoja ja leikkureita myyvistä liikkeistä. Ollut myynnissä jo useita vuosia.
- Stiga Honda
Hondalla kirjoitti:
Ostitiko todella Hondalla varustetun Stigan. Kauppaavat nimittäin kiinalaisilla koneilla leikkureitaan nykyään ja moni kuluttaja menee vipuun kun mainostetaan että leikkurissa on Stigan moottori.Kinukki niissä on eli olkaa tarkkana kun meettem leikkurikaupoille!
Mulla ainakin on "Stiga Multiclip Pro 50 S Honda", ja siis varmasti Hondan koneella !
(Stigan parhaimmat (ja kalleimmat) mallit saatavissa myös Hondalla.
- Lippa
Ostin tässä ton Stigan Hondalla (multicilip). Tarttis tässä löytää koneesta saranunero. Mistä se löytyy. On konetta pyöritelty. On kai kaiverrettu jonnekkin? Vai.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 854568
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺864416Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433759Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli163493Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle402977Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102764En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä212701IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm392093Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1581758Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli1061307