mikä kyseessä

sihteeri

Aina palstalla on keskusteluja siitä miten itse on ihastunut ja rakastunut jne. Mutta minulla tilanne on päinvastoin, luulen tai olen melko varma, että minuun on rakastuttu vai olenko väärässä?
Kyseinen henkilö(työkqaveri) katsoo syvälle silmiin, seuraa katseellaan, hymyilee, lähettää sähköpostia,halaa,flirttailee, sanoo kaunottareksi, kehuu muutenkin ym.ym. Voiko tämä olla pelkästään kaverimielessä? Ihan mukava tyyppi muuten!
Kumpikin naimisissa pitkään ja hänkin tietää sen.
Kiitos jos teiltä saisi jotain selvennystä asiaan!

6

1075

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eräs bi-n

Sitä se on. Itsekin teen juuri tuota ollessani rakastunut.

• ihan varmaan

Ei hän ainakaan sua inhoo ;)

• ollakin

Voisin melkein itsekin käyttäytyä noin.

Kiinnostaisi tietää, miten itse koet tämän tilanteen, oletko kiusaantunut ja mitä aiot tehdä, jos hän tunnustaa ihastumisensa sinulle. Et ilmeisesti itse ole ihastunut häneen?

• sihteeri

En ole kiusaantunut tilanteesta, huvittaa vain. Kuten jo sanoin tyyppi on mukava ja meillä on samanlainen huumorintaju. Hänen seurassaan on kiva viettää aikaa. Mutta en ole ihastunut häneen enkä lähtisi häntä kutsumaan kaunottareksi, olen ystävällinen kuten kaverin pitääkin ja myös halaan häntä ystävämielessä.
        Eikä hän ole suoraan sanonut suuntautumisestaan mitään mutta ei kyllä miehestäänkään mitään kummempia puhu.
        Minua vaan hämmästyttää kun koskaan yksikään naispuolinen tuttavani ole käyttäytynyt tähän tyyliin.
        Kiitos vastauksistanne, voi jumaliste, voiko tosiaan joku nainen olla minuun ihastunut!

• vastapuoli
        sihteeri kirjoitti:

En ole kiusaantunut tilanteesta, huvittaa vain. Kuten jo sanoin tyyppi on mukava ja meillä on samanlainen huumorintaju. Hänen seurassaan on kiva viettää aikaa. Mutta en ole ihastunut häneen enkä lähtisi häntä kutsumaan kaunottareksi, olen ystävällinen kuten kaverin pitääkin ja myös halaan häntä ystävämielessä.
        Eikä hän ole suoraan sanonut suuntautumisestaan mitään mutta ei kyllä miehestäänkään mitään kummempia puhu.
        Minua vaan hämmästyttää kun koskaan yksikään naispuolinen tuttavani ole käyttäytynyt tähän tyyliin.
        Kiitos vastauksistanne, voi jumaliste, voiko tosiaan joku nainen olla minuun ihastunut!

Hauska kuulla oma kantasi asiaan! Itse olen korviani myöten ihastunut naispuoliseen työkaveriini ja käyttäydyn juuri kuten kuvailit... On tosiaan hauska lukea mitä hän todennäköisesti minusta ajattelee... Tuskin sen enempää kuin ystävyyttä.

Älä yhtään ihmettele sitä etteikö joku voisi olla Sinuun ihastunut! Ihastuja tuskin itsekään osaa syytä nimetä - Sinussa vaan on sitä jotain;-)

• sihteeri
        vastapuoli kirjoitti:

Hauska kuulla oma kantasi asiaan! Itse olen korviani myöten ihastunut naispuoliseen työkaveriini ja käyttäydyn juuri kuten kuvailit... On tosiaan hauska lukea mitä hän todennäköisesti minusta ajattelee... Tuskin sen enempää kuin ystävyyttä.

Älä yhtään ihmettele sitä etteikö joku voisi olla Sinuun ihastunut! Ihastuja tuskin itsekään osaa syytä nimetä - Sinussa vaan on sitä jotain;-)

Millainen teidän suhteenne muuten on, oletteko enemmänkin kuin työkavereita, tapaatteko työpaikan ulkopuolellakin tmv? Ajatteletko häntä koko ajan?
        Itse saan häneltä viestejä välillä tosi ihmeelliseen aikaan ja varhain aamulla;),mutta ihmeellistä kyllä en koe sitä ahdistavana eikä kiusallisena.
        Että tosiaan mikä lie kyseessä? Jos se olisi miespuolinen työkaveri, ajattelisin heti, että toi taitaa olla lätkässä muhun! Että pysyn samana ystävällisenä työkaverina, vai ihan kun en huomaisi mitään ihmeellistä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      62
      6087
    2. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      81
      3636
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2761
    4. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      21
      2239
    5. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      40
      2185
    6. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      162
      1853
    7. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      6
      1679
    8. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      85
      1292
    9. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      20
      1246
    10. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      28
      1185
    Aihe