Eli että onko Rajalan koulun vieressä sijaitseville tenniskentille jonkinnäköistä varauslistaa olemassa vai toimiiko siellä ns "kuka kerkiää"- systeemi?
Tenniskenttien varaukset
3
316
Vastaukset
- oulrait
Eli ite oon käyny kans pelaamassa siinä, enkä kyllä oo mitään varaillu ja tuskimpa niitä voi edes varata. Mutta aina oon kyllä päässy pelaamaan kun oon halunnu =)
- Muistelee
Itse asuin Puijonlaaksossa 1980-luvulla ja se asvalttikenttä oli siinä silloinkin. Kyllä me siinä pelattiin ilman mitään varailuja... Ainakaan silloin siinä ei ollut kyllä mitään häkkiä ympärillä joten iso osa meni näin amatööreillä pallon hakuun ties mistä.
- AnumaamunA
Muistelee kirjoitti:
Itse asuin Puijonlaaksossa 1980-luvulla ja se asvalttikenttä oli siinä silloinkin. Kyllä me siinä pelattiin ilman mitään varailuja... Ainakaan silloin siinä ei ollut kyllä mitään häkkiä ympärillä joten iso osa meni näin amatööreillä pallon hakuun ties mistä.
Kyllä siellä kenttien laidalla varauslistat on perinteisesti olleet, ja niitä on jopa noudatettu. Mutta joskus dorkat repii ne alas.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944293Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293233No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452350- 351358
- 10969
- 141948
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780