Pitäs löytää hyvä ruostesuojafirma etelä-savosta,onko suosituksia?? Esim.Mikkelistä tai Savonlinnasta tai lähialueilta. Auto on ihan uusi eli ei pitäs olla ruosteinen. Asiallisia kommentteja,Kiitos.
Hyvä paikka
4
856
Vastaukset
- tonza
Kokeileppa savonlinnan takuusuojausta niin ei tarvitse pettyä! ite ainaski oli tyytyväinen!
- Kalle
Savonlinnassa on toiminut pisimpään Savonlinnan Autosuojaamo Oy, on varmasti kokemusta ja ammattitaitoa olen suojauttanut itse siellä 5 autoa työn jälki erinomaista.
- HJKILOKI
Kalle kirjoitti:
Savonlinnassa on toiminut pisimpään Savonlinnan Autosuojaamo Oy, on varmasti kokemusta ja ammattitaitoa olen suojauttanut itse siellä 5 autoa työn jälki erinomaista.
Niin en ole kenenkään puolesta puhuja, mutta tuolla Savonlinnan Autosuojaamossa on kyllä omistajat vaihtuneet reilu vuosi sitten,että varmaan se kokemus aikapitkälti lähti eläkkeelle entisen omistajan kanssa. Sitä en tiedä minkälaista työtä sieltä saa,siksipä en sitä kommentoi.
- Fiatisti
Takuusuojaus käyttää nimitystä "palvelukeskus"
on mielestäni vähän mahtipontinen sanonta
em. yrityksen kohdalla. Kävin pyytämässä
yritykseltä tarjouspyyntöä ja olin yllättynyt
kun näin paikan. Kamalan likainen ja tunkkainen
pikku verstas, en uskaltanut jättää autoa sinne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631503Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä271365Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701308Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2171181- 1281105
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3201031Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271027- 42959
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että282946IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel307943