kuinka lepakon saa ulos ellei se lennä avoimesta ikkunasta? viime yö tuuletettiin makuuhuonetta ja nukuttiin huonosti sohvalla... entä jos se ei hoksannu lähteä ulos, tai vielä pahempaa, tulikin takasin? meillä on välipohjaremontti ja ilmeisesti sitä kautta saatiin uus lemmikki.. rakennanko haavin vai mitä? se kyyryilee hirsiparrujen päällä ja koitin saada sitä lentoon harjanvarrella ja sumutinpullolla suihkimalla (tiedoksi, se oli paljon tehokkaampi). Kaikki neuvot ois nyt tarpeen, laitetaanko valot pois vai valo ulos?
kuinka lepakon saa ulos??
4
588
Vastaukset
- P. Veli
Ne ovat rauhoitettuja otuksia, joten tuholaistorjujia ei voi kutsua myrkyttämään ja savustamaan niitä.
Kesäasuntona nyttemmin toimiva maalaistalo on niillä olopaikkana. Niitä on paljon. Harvoin ne häiriöitä aiheuttavat, mutta joskus. Tosi inhottavia otuksia. - Blind
Perskule, itse aiheutin itselleni saman ongelman yli kymmenen vuotta sitten. Ei oo lepakko itsekseen lähtenyt, eikä ole löytynyt muitakaan keinoja.
Hermot menee välillä vaikka on tuota ihan kiva katsella. Vikisee ja narisee ihan liikaa.
Edes vakuutusyhtiö ei maksa, kun on itse aiheutettu ongelma.- ap uneton
kuinka niin se on itseaiheutettu? vakuutusyhtiöltä en edes ajatellut mitään kysyä, haluan sen vaan ulos..
- otit
Avioero taitaa olla ainoa vaihtoehto, mutta kumpi lähtee ulos, onkin jo toinen juttu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874098Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760