Olen ajatellut tehdä porealtaan kylpytynnyriini itse koska kaupalliset maksavat niin paljon. Olisiko kenelläkään ehdoituksia ilmapumpusta?
http://www.spadealers.fi/main/fin/hottub/bubbel.asp
Tossa olis tätä käyttöä varten juuri tehty pumppu letkuineen mutta hinta 390€!!!
Mikähän laite tohon kävis tilalle?
Pumppu ei saisi pitää kovaa ääntä ja kokokin tulisi olla suht pieni?
Ilmapumppu kylpytynnyriin?
9
5290
Vastaukset
- uppopumpun
saa alle satasella. Ja letkut ei paljoa maksa.
- ILMApumppu
ILMApumppu eikä mikään uppopumppu vedelle!
- Woody
Biltemasta tai Bauhausista minikompura (ei sentään pokupyörän renkaan täyttämiseen tarkoitettu). Pitää meteliä, mutta voithan koteloida ja äänieristää vekottimen. Suikulähdesetin suuttimet ja letkua. Isoihin akvaariohin tarkoitetut ilmastimet voisivat myös toimia, mutta hinta voi olla korkeahko.
- spade123
ei riitä ilmantuotto noissa pikku kompuroissa. Ne on reilusti alle 100l/min kun sen tartteis olla luokkaa 400l/min.
- Puhku-Kompurajalka
spade123 kirjoitti:
ei riitä ilmantuotto noissa pikku kompuroissa. Ne on reilusti alle 100l/min kun sen tartteis olla luokkaa 400l/min.
Pienennä suuttimia niin vähempikin riittää. Paras olisi jos voit tehdä systeemin, jossa kompura painaa ilmaa pumpusta tulevaan putkeen. Kuplat sekoittuu veteen ja virtaus tuntuu paremmalta kuin pelkät kuplat - sehän on kuin piereskelisi vedessä.
- suodatus
En tuohon kysymykseesi osaa antaa neuvoa, mutta..
Jos meinaat kylpytynnyriisi jotain ilmasuuttimia, niin kai laitat myös kunnollisen vedenpuhdistusjärjestelmän ja käytät tynnyrissäsi uima-allaskemikaaleja?
Tuollanen ilmastointisysteemi kun tietääkseni on sellanen erittäin otollinen ympäristö bakteerien kasvatukselle.
Vai vaihdatko vedet joka kylvyn jälkeen? Vaan niinhän pitäis tehdä muutenkin, siis jos meinaa pärjätä ilman kemikaaleja..- muuten
Puhtaudesta, kompuroiden ilma tuppa olemaan öljyistä, ellei ole öljyvapaa kompura.
- SPADE123
muuten kirjoitti:
Puhtaudesta, kompuroiden ilma tuppa olemaan öljyistä, ellei ole öljyvapaa kompura.
Kyllä mä vaihdan veden joka kerta. Muutenhan se jäätyisi talvella ja samalla joku paikka pettää : )
- abcde
SPADE123 kirjoitti:
Kyllä mä vaihdan veden joka kerta. Muutenhan se jäätyisi talvella ja samalla joku paikka pettää : )
Oletteko tehneet jo suodatus järjästelmää tarttis itse tehdä myös.. Poreet teen kylpytynnyriin Pneumatik letkuista ja pienistä suuttimista.pieni hana väliin niin saa säädettyä ilman määrää.. toimii hyvin.. kompura tulee autotalliin niin ei häiritse.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p595900Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "793269Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242441No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol402095- 192028
Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1621843Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v61629Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy83122281-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome201216Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah811085