Olisinpa kysellyt teiltä odottajilta kuinka kauan teillä kesti tulla raskaaksi? Meillä yritystä takana vasta yksi kierto, joten tuoreita yrittäjiä ollaan vielä... :)
Kuinka
11
801
Vastaukset
- lopettamisesta
Meillä meni pillereiden lopettamisesta 3 kk ja heti lopettamisen jälkeen tuli menkat, eli kolme kiertoa..
- la-24.8.2006
lopettamisen jälkeen.
(Syys-, loka-, marraskuu ja sitten tärppäsi joulukuun alussa :-)) - ----
Meni pitkään. Vauva ei tullutkaan sillon kun annoimme luvan sen tulla. Kun vauvaa ei kuulunut, alettiin tutkia ja pääsimme lapsettomuushoitoihin. Miehen siemenneste on huonolaatuista ja minulla PCO. Muutama koeputkihedelmöitysrumba tehtiin. Pitkään negaa alkionsiirtojen jälkeen (siirtoja useita: tuore pakastealkion siirtoja). Kerran keskenmeno. Nyt kuutisen vuotta siitä kun jätimme ehkäisyn pois olen raskausviikolla 30. Olen vieläkin ihmeissäni tästä. Voiko olla tottakaan. Toivotan onnea teille yritykseen!!!
- kierrosta
Kondomin jättämisestä toisesta kierrosta. Ekassa kierrossa jo kemiallinen raskaus (eli ei kiinnittynyt, mutta näkyi raskaustestissä) ja ikää on jo yli 30. Ekaa odotan. Ja pelkäsin, että raskaaksi tuloon menee kauan, jos tulen lainkaan :-)
- Kev82
Esikoista yritimme tuloksetta 1 v 7kk. joka oli elämäni rankinta aikaa... Toisen lapsen yrittämiseen ajattelimme menevän vähintään yhtä kauan, joten yllätys oli suuri kun tämä pikkukakkonen jo kolmannesta pillerittömästä kierrosta tärppäsi. Nyt elellään jo viikolla 34. Jännitys tiivistyy... ;)
- Auroora
Esikoista tehtiin puoli vuotta, tämä toinen tärppäsi heti ekasta kierrosta.
Luulen että esikoisen kanssa tehtiin se virhe että lopetettiin yrittäminen liian varhain kierrossa. Mielummin tasaista sänkyaktiviteettia koko kuukauden kuin liian tarkkaa kalenterin tuijotusta! =)
En käyttänyt hormonaalista ehkäisyä ennen kumpaakaan raskautta.
Onnea yritykseen! - pian kolmen äiti
kaikki kolme on tärpänny heti kun on vauvan "lupa" annettu tulla...
Ennen esikoista söin pillereitä 8 vuotta ja olin varma ettei heti lopettamisen jälkeen edes tärppäis mut toisin vaan kävi. Sit kakkosesta pelkäsin etten tulis niin helposti raskaaksi kun esikoinen tuli melkein "ajatuksella", mutta toisin kävi ja ikäeroksi lapsille tuli 1v1kk, nyt odotan kolmatta ja tämäkin kullanmuru oli heti valmiina tulemaan kun vaan jätimme ehkäisyn pois (nuvaring). - Kreeti
Esikoista tehtiin 5 tai 6 kiertoa, pikkukakkosta 3 kiertoa
- meni näin
ekaa yritimme 3 kiertoa tokaa yritimme 4 kiertoa ja tätä kolmatta sitten yritimme 2 kiertoa:) eli aika nopeesti tärppäs kaikki kolme:)
- meni
noin 1,5 vuotta.
- kaikille!
Onpa mielenkiintoista kuulla kuinka kauan teillä on kestänyt plussaaminen! Mä jo haaveilin, että olisiko voinut olla NIIN hyvä tuuri, että ekasta kierrosta olisi tärpännyt, kun menkat (yleensä suht säännölliset) olivat yli viikon myöhässä... mutta ei niin ei, mutta jatketaan yrittämistä!
Onnea teille kaikille odotukseen ja aurinkoista kesää!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h352875Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062671Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv302385Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491904Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141513- 321473
- 271389
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021203- 1771183
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711025