Miten hajun saa pois huoneesta?
Pieru
50
3650
Vastaukset
- Hanna Karttunen ins.
Tuulettamalla , avaa ikkuna jos huoneistossa sellainen on , noin 3 min pitäisi riittää.
Jos huoneistossa ei ole ikkunaa tai ilmanvaihtojärjestelmää pieru ei poistu huoneistosta vaan imeytyy pintamateriaaleihin.- Anonyymi
Poista piereskelijä sisätiloista!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä pieren aina LUJAA!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä pieren aina LUJAA!
Kuinka lujaa piereskelee?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pasanen pihalle piäremään.
- ..............................
joten se palaa helposti. Raapaise tulitikku.
- läheskään
kaikki eivät piere metaania. palavaa vety ja rikkihappoa saattaa olla hieman, mutta aromaattinen tuoksu on peräisin nestemäisistä lyhytketjuisista rasvahapoista joita jotkin ilmanvaihtokojeet siirtävät jopa wc-tiloista huoneilmaan. Kannattaa muuttaa ruokavaliota. Kuitupitoiset ruoat, esim kaurapuuro, 4viljan puuro, ovat hyviä vatsalle, eivätkä aiheuta paineita, kuten palkokasvillisuus saattaa tehdä.
- Biokaasu säästää metsiä!
Asialliset pierujen poltto-ohjeet löytyvät: www.liekkipieru.com
Sivustolla on myös myytävänä tarvikkeita polttoharrastuksen laajentuessa. - Anonyymi
Biokaasu säästää metsiä! kirjoitti:
Asialliset pierujen poltto-ohjeet löytyvät: www.liekkipieru.com
Sivustolla on myös myytävänä tarvikkeita polttoharrastuksen laajentuessa.Vähemmän asialliset pierun huuto-ohjeet löytyy osoitteesta paaaaaska.pieru.com.
- Hajustelija
Miten pierun hajun saa pois kirppikseltä ostetusta soffasta? Koko kämppä haisee vanhalta pierulta. Vai poltanko koko soffan?
- paska
Polta koko kämppä, mutta muista sitä tuleen tuikatessasi hillitä hervotonta sulkijalihaksistoasi, ettei liekit lyö persiiseen. Poistu heti paikalta ja ihaile liekkien loimua kauempaa, jolloin voit melko vapaasti vaikkapa tehdä päivän tuhnutteluennätyksen.
- Illu
paska kirjoitti:
Polta koko kämppä, mutta muista sitä tuleen tuikatessasi hillitä hervotonta sulkijalihaksistoasi, ettei liekit lyö persiiseen. Poistu heti paikalta ja ihaile liekkien loimua kauempaa, jolloin voit melko vapaasti vaikkapa tehdä päivän tuhnutteluennätyksen.
"Koko
Polta koko kämppä,"
älä päs aijä tässä änkytä sässä sässä. - Anonyymi
paska kirjoitti:
Piere ja huuda vaan mutta älä polta kämppää.
- Anonyymi
Soffalla on siis istunut joku vanha pieru.
- Anonyymi
Mitä maksaa?
Haluun hei heti ostaa pierulta haisevan soffan! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä maksaa?
Haluun hei heti ostaa pierulta haisevan soffan!Pääseekö Kapee-Aihinen sinne!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Soffalla on siis istunut joku vanha pieru.
Haisoookos se pashkalta??
- Anonyymi
Asuuko siellä kämpässä joku vanha pieru??
- Kaasu-Pieru
Jos kämpässäsi on voimakas pierun haju ja tyttö/poikaystävä äitineen uhkaa saapua paikalle, tee seuraavasti: pyyhkäise etikkaan kastetulla rätillä nenän korkeudella olevia kohteita sieltä täältä ympäri kämppää. Se peittää tehokkaasti hajut. Pistele kynttilöitä palamaan muka "romanttista tunnelmaa" tuottamaan.
Voit myös tehdä pitkän tähtäimen pierunpoisto-operaation ostamalla muutaman purkin ruokasoodaa ja avaamalla purkkeja sinne tänne. Sooda imaisee itseensä tehokkaasti peräpään löyhkät.
Tuulettaminen on arveluttava keino. Ensinnäkin se viilentää huoneilman lämpötilaa ja aiheuttaa vetoisuutta. Sitten se kuluttaa energiaa ja haaskaa metsiämme. Kolmanneksi jäät näin näkyvästä pierunhajunpoisto-operaatiosta takuuvarmasti kiinni; tyttö/poikaystäväsi ja erityisesti anoppikandidaatti aavistaa heti, missä mennään: tuleva vävy/miniä onkin hirvittävä salapieruhirviö, joka haisee tuhnaa sietämättömästi.
Tehokas keino on myös hommata paikalle naapurin piski: syytät koiraa kämppäsi pierun hajusta ja viihtyisän ilmapiirin turmelemisesta. Vaihtoehtoisesti varaat mätiä kananmunia ja juuri ennen vierailua olet "alannut leipomaan sokerikakkua mieluisille vieraillesi" mutta "pirulaisen luomumunat taas olivat pilaantuneita" ja aiheuttaneet valtavat rikkivetypäästöt huonetilaasi.- vaari
Niin se on, hajussa kasvaa ja hyvät naurut pidentää ikää.
- Anonyymi
vaari kirjoitti:
Vanhat pierut ulos kämpästä pois haisemasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vanhat pierut ulos kämpästä pois haisemasta.
Huutaakin ne.
- Anonyymi
vaari kirjoitti:
Huuda lujaa ja piere koiraasi ja huuda vielä uudestaan!
- yhtes
jos juo vaikka partavesi pullon niin ihmiset juoksee perässä ja huutaa pierase uudelleen
- puliukot
jotka, joivat kolinaa elikka eau de colognea saivat perässäjuoksijoita? :)
- Anonyymi
Mä voin tulla pieraseen sun naamalle.
- Anonyymi
Piereskely on hauska ja hyvin rentouttava harrastus. Itse piereskelen aina, kun pystyn ja monet pieruistani ovat märkiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä voin tulla pieraseen sun naamalle.
Speeeeermat suuhun ja silleen!
- ES+SES = ESSO! ese
ses
- pierukone
Pieraise Rauhassa se helpottaa :D aah helpotti.
- Anonyymi
Suuhunkin voin pieraista!
- Anonyymi
Pierun hajun aiheuttaja pitää poistaa huoneesta pois piereskelemästä.
- Anonyymi
Vanha pieru lähtee kun sanoo että painu vittuun.
- Anonyymi
Pieru menee vittuun?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pieru menee vittuun?
Miltä sellainen pieru haisee??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miltä sellainen pieru haisee??
Hyväääääältä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyväääääältä!
Emätinpierut pahimpia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pieru menee vittuun?
Varsinkin vanha pieru.
- Anonyymi
poistumalla itse huoneesta. Pierun haju jää toivonmukaan yksin sinne huoneeseen leijumaan . Aina ei niin käy. Se haluaa joskus tulla perässä mukaan. Sellainen seuralainen se on
- Anonyymi
Meikäläisen pierut haisee aina hyvälle.
- Anonyymi
Pierulta haiseva kämppä on tosi kiinnostava.
Vanhat pierut haluaa sellaisen.
Oikein kotoisa olis. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meikäläisen pierut haisee aina hyvälle.
Voisitko tulla meille piereskeleen?
- Anonyymi
Poistumalla itse huoneesta,
- Anonyymi
Mitä väliä? Mä ainakin pieren lisää, kuka siitä hajusta välittää??
- Anonyymi
Mä piereeen Sun suuhusi!
- Anonyymi
Pistä pierut purkkiin ja huuda perään!
- Anonyymi
Paska!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paska!
Nyt tuli ASIAA!
- Anonyymi
Haisoo, haisoo, se ommmm PASKA, joka haisoo!
- Anonyymi
En tiedä miten saa pois, mutta ainakin piereminen huoneessa meni tässä pieleen ja pahasti: https://www.liekkipieru.fi/video/tulinen-twerkkaus-ja-perse-tulessa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta354592Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203185Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692331Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532197- 1642056
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670- 171653
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601651Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131622M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151279