On ihanaa kun on kesä ja luonto parhaimmillaan. Nyt minäkin vähän kirjoittelen kun satelee. Ei täällä koneen ääressä muutoin kannata tuhlata arvokasta kesäaikaa.
Kerrankin meidän työttömien etu on pääsee esille ja voi nauttia täysin rinnoin upeasta Suomen luonnosta.
Ei kannata olla toisista ihmisistä niin riippuvainen, jotta jopa kesä tuntuu tylsältä. Ei se oma onni tule toisen ihmisen kautta. Se tulee sinun ja minun omasta sisimmästä. Sitäpaitsi se Lordin voitto oli enemmän kuin voitto. Se oli suuri haaste koko globaalille maailmalle. Joten kyllä elämä nyt tuntuu näiltä osin mukavalta ja helpottavalta.
Ihana kesä!
8
297
Vastaukset
- kylläkyllä
Kyllä tuolla mielialalla voi potkia elämää eteenpäin.Kesästäsi otat kaiken irti ja olen erittän varma että kesä tuo tullessaan myös kovasti kaivattua työkenttää sinullekin, älä ole ensimäisen työtilaisuudesi kovin ronkeli sieltä päin on helpompi etsiä uutta tulevaisuutta.
- Pirjok.
...tässä iässä, kun iän myötä vaivat senkuin lisääntyvät. Sitäpaitsi, jos ei talveksi kelpaa töihin, miksi lähtisin pilaamaan kesääni? Tarvitsen minäkin helpotusta elämääni. Sitäpaitsi teen töitä harrastusteni parissa varmaan enemmän kuin moni muu työelämässään. Ei palkan saannilla voi luokitella, kuka tekee työtä ja kuka ei. Ihan sama juttu kuin lapsen synnyttämisessä, kasvattamisessa sekä kodin hoidossa. Eikö ne muka ole töitä?
Ei suomen kulttuuri edisty, ellemme me tee ilmaista työtä. Näin on sanottu.
- Kesä kaikilla
Onpas sinun maailma pieni. Globaali sanana näyttäää olevan sinulle mysteeriö. pliis älä siis käytä sellaista sanaa jota et itsekkään ymmärrä.
Esimerkiksi Austraalian lehdistö ei maininnut Loordista sanaakaan. Ei sitä myöskään uutisoitu Intiassakaan.
Älä tosiaan tuhlaa aikaasi koneen äärellä.kirjoittelun puutteeseen jollain maapallon kolkalla?
Kerroppa mikä on niin globaalia että jokaisen maan lehdistö kirjoittaa asiasta?
Mikä eurooppalainen(sanoma)tavoittaa tai koskettaa edes puolta telluksemme asukkaista?- toivontytär
on myös este nähdä, että me kaikki mahdumme tähän samaan maailmaan, kaikkine puutteinemme ja omituisine tapoinemme.
Kas täydellistä ihmistä ei vieläkään syntynyt.
Taidamme useimmat tarkoituksella tuhlata aikaamme täällä. - Pirjok.
Elämäni aikana olen kiertänyt enemmän kuin tarpeeksi tätä globaalia maailmaa. Miten sinä itse?
En siis tarkoita sanalla pelkkää lukemistietoutta. - ikinä kuullut
mistään Australian tai Indonesia viisukisoista liioin, ei siis ihme jos ei ylittänyt uutiskynnystä, koska oli eurooppalainen kilpailu.
Joillekin tuntuu tämä Eurooppakin olevan jo koko maailma. Lähes tulkoon napa.
BBC:news lähetti Eurooppa-osiossa ko. kisasta pätkän, mutta onkin brittiläinen yhtiö.
- P3lle P3loton
....vaikka yksinkin. Kivasti ajateltu ja kirjoitettukin :-).....sieltä se onni tosiaan mönkii esille. Omasta sisimmästä. Ymmärrän kyllä miten ajattelet Lordin voitosta. Se tosiaan on haaste. Ihan uuden näkökulman ensimmäinen leskenlehti routaisella globaalin maailman ojanreunalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283067No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760