Kaksonen + Härkä

Kaksonen N

Toimiiko suhde tai joku muu suhde...? ;)

8

1543

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sinimarja

      Itsellä on tällä hetkellä on/off suhde härkämieheen. Viihdytään yhdessä, mutta jokin siinä hiertää. Ollaan välillä erossa ja taas palataan yhteen. Koskaan ei riidellä. Minä olen vilkas kaksonen ja saan hänen kanssaan liikkuessani aina muita miehiä riesakseni, minulla ei itsellä ole mitään mielenkiintoa muita kohtaan, enkä ole mikään kaunotarkaan, mutta se saa hänet ottamaan takapakkia, koska on sitä mieltä, että minä saan mennä muiden mukaan, jos haluan. Itse olen pyytänyt, että hän olisi tiukemmin minun kyljessäni, kun ollaan yhdessä ulkona, mutta hän kulkee juttelemassa tuttujensa kanssa ja minä jään yleensä sitten yksikseni. Hän saattaa tanssittaa tuttavien vaimoja eikä ymmärrä ollenkaan, että siinä olisi jotain pahaa. Olen todella rakastunut mieheen, mutta tyydyn taas odottelemaan hänen yhteydenottojaan. Minä en ole edes ehdottelemassa kapakkailtoja viihdyn hänen kanssaan ihan kahdestaan.

    • Kuten edellinen

      Erään härkämiehen kanssa paloi hihat. Kaamea haihattelija ja epärehellinen naistennaurattaja.

      Nyt sitten toista maata oleva härkämies, aiempaa muutaman vuoden vanhempi ja henkisesti hyvin kypsä. Haluaa sitä mitä minäkin eli luotettavan suhteen.

      Toimi erinomaisesti, sillä hän rauhoittaa minun oikkujani mutta kuitenkin ymmärtää niitä, on itsekin aika menevä.

      Yksilöstä se on siis kiinni, onneksi!!!

    • Himantuikku

      Itse olen kaksonen. Vaimo härkä, joka pyrkii nujertamaan herkän ja monipuolisen kaksosen. Härkä kulkee laput silmillä kuin vanha vossikkahevonen.Mutta aikansa kutakin...

      • Ruotsin laivalla

        Ruotsin laivalla tuli komea härkamies luokseni champanjalasi kädessä, tarjoten sen minulle. Olen absolutisti! Hän istui kuitenkin seuraani ja katseemme kohtasi, hymyilimme ihastuneina toisillemme emmekä voineet irroittaa silmiämme toisistamme. Hän ei tanssinut. Härät eivät ehkä ole tanssitaitoisia! se oli tosi ikävää, koska minulla on harvoin tanssimahdollisuuksia kotiseudullani ja olisin tahtonut tanssia. Ilta kului keskustelun merkeissä ja päättyi hänen hytissään!
        Ihana ilta ja ihana yö ja paljon kiinnostusta toisiamme kohtaan. Sain kohteliaisuuksia osakseni ja hän tahtoi tavata minut uudestaan ja uudestaan - kunnes sai tietää että olen naimisissa. Sen hän kosti minulle soittaen miehelleni ja selittäen viikonlopun tapahtumat ja - poistumalla elämästäni!

        Kuitenkaan en häntä unohda!


    • Kaksonen 33

      Härkä ei kaksosta minun kokemuksieni mukaan koskaan ymmärrä. Seksisuhde voi olla ihan jees jos haluaa sellaiseen aikaansa käyttää.

      • tyyne

        Härkä ei sovi kaksoselle!
        On 25 vuoden kokemus härkämiehestä ja hänen härkä-äidistään.Nyt jo exiä molemmat, onneksi.

        Härkä on niin hallitseva persoona, ettei siinä kaksosen herkkyys paljoa paina vaakakupissa, kun härkä jyrää itsekkäästi kaksosen maan rakoon.

        Härkä on vanhanaikainen jäärä, jonka päätä ei käännä sitten mikään, oli hän oikeassa tai väärässä.

        Okei, kaksonen on varmaankin ailahtelevaien hetken lapsi ja monen härän mielestä täysin sopimaton mihinkään ihmissuhteeseen, mutta minulla on kyllä ensimmäisenä kriteerinä miesten suhteen, ettei se vaan ole härkä.
        Ei enää ikinä, jos muuta vaihtoehtoa ei ole niin pysyn sinkkuna.


    • toimii

      Meillä toimii ainakin loistavasti!!

      • härkäpäinen"

        olen härkänainen ja mieheni on kaksonen.
        joskus kyllä vahingossa hänet jyrään..=( mutta asiasta keskutellaan ja itsekin huomaan mitä teen.
        olen oppinut jo paljon häneltä herkyttää, suvaitsevaisuutta ja sopimisen taitoa.
        olemme olleet 5v yhdessä eikä kumpikaan vaihtaisi päivääkään pois.
        toimii!

        together forever!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      133
      1342
    2. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      139
      1195
    3. Mä todella toivon että

      Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
      Ikävä
      26
      846
    4. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      156
      832
    5. Katselimme pitkään ja se merkitsi minulle paljon

      Sinulle se ei merkannut näköjään mitään.
      Ikävä
      41
      746
    6. Naiselle kysymys

      Oletko rakastunut minuun?
      Ikävä
      54
      733
    7. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      150
      733
    8. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      48
      728
    9. Ymmärräthän, että sun katkeruus ajaa mut pois

      Sä olet niin itseriittoinen, ettet edes tajua mitä myrkkyä suollat ympärillesi. Olet harhaisessa päässäsi kuvittellut et
      Ikävä
      27
      588
    10. Sun pitää mies unohtaa

      Minut jo. Tiedän että se on sulle tosi hankalaa. Mut sun pitää unohtaa mut jo. Älä kirjoita mulle tänne viestejä enää.
      Ikävä
      37
      575
    Aihe