Miksi rakentaa Älbystalo , miksi valitata suurelementti toimitus ?
Miksi rakentaa Älbystalo , miksi valitata suurelementti toimitus ?
9
5014
Vastaukset
- lennokkaisiin kysymyksiin?
tuollaisena erillisenä heittona ei oikein anna ulos sitä perusajatusta jota ehkä haet.
- Älppäristi
On varaa matkustella
- ehehhhee
Älppäristi kirjoitti:
On varaa matkustella
Jätätkö sit toisen polven kotiin?
- luuteri
Olisiko syynä mahdollisesti halua asua omakotitalossa?
- Hanna Karttunen ins.
Olen rakennuttanut jo talo toissavuonna.
Mutta nyt suunitelmissa jo kohta myydä ja tehdä vähän pienmpi ja vieläkin erikoisempi.
Enpä usko kuitenkaan että päädyn älväriin vaikka monet kehuu. Hirsitalokin käynyt mielessä. - antakaa kaikkien kukkien ku...
Hanna Karttunen ins. kirjoitti:
Mutta nyt suunitelmissa jo kohta myydä ja tehdä vähän pienmpi ja vieläkin erikoisempi.
Enpä usko kuitenkaan että päädyn älväriin vaikka monet kehuu. Hirsitalokin käynyt mielessä.Miksi tuhlaat aikaa miettimällä miksi Älväreitä rakennetaan...tuhlaat aikaasi haukkumalla Älväreitä ja tuhlaat aikaasi kirjoittelemalla ja vastailemalla viesteihin, jotka koskevat Älväriä jos kerran et sitä itsellesi rakennuta???miksi??
- tavoittelevalle,
Hanna Karttunen ins. kirjoitti:
Enpä usko kuitenkaan että päädyn älväriin vaikka monet kehuu. Hirsitalokin käynyt mielessä.Toisaalta, mikä sitten on erikoisempi. Lähtökohtaa kun ei edes ole lähtökohtaasi tiedossa.
- suunnitteilla älvari
Meidän perheessä/suvussa on vaan siisteissä sisätöissä olevia, peukalo keskellä kämmentä-tyyppejä, ja kun budjetti on tietynlainen, se oli kätevin ja edullisin ja helpoin vaihtoehto. Siksi. Miksi ei?
- tälle
tietysti mitään mahda reklamiloida jatkuvasti lestaadiloisten tykö.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt414638Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.532524Jenkkilahkojen kastekaava
Jenkkilahkojen yhteinen kastekaava on kirjoitettuna Mormonin Kirjaan, Moroni, luku-8 Pienten lapsien vanhempia uhataan1391034Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!
Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin1611005Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh68889- 114882
Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok70844- 137805
- 48790
Taas mietin että
mitä ihmettä sanoisin, jos laittaisin viestiä. Aina voi toivottaa jotain, vaikka hyvää kesää, ja jos ei tule vastausta,48736