Hei!
Onko kenellään päivittäistä kovaa päänsärkyä (aamuisin todella kova), johon ei auta täsmälääkkeet (ei ole siis migreeni), eikä relaksantit (eikä lihasjännitystä)? Avun tuonut ainoastaan Panacod, joka on menettänyt tosin tehonsa jo yli vuosi sitten..Pää ja selkäranka on kuvattu, kaikki ok, ei pitäisi olla neuropaattista/kroonista kipua (sen mukaiset lääkkeet käytössä ja migreenin estot kanssa), koska yöllä lähes oireeton. Jos on, onko muita oireita, sairautta löytynyt?
päänsärky + panacod
9
12766
Vastaukset
- Kukkanen
Tuli ensimmäisenä mieleeni se, kuinka paljon joudut Panacodia käyttämään? Olen kuullut monien kertovan olevansa "koukussa" k.o lääkkeeseen eli voisiko kyseessä olla vieroitusoire?
- Tiinalta
Ajattelin samaa, Panacodista saa helposti särkylääke-päänsäryn. Se cod siinä on morfiinijohdannainen ja siihen syntyy helposti riippuvuus.
- Suolistoverenvuotoja!!
Tiinalta kirjoitti:
Ajattelin samaa, Panacodista saa helposti särkylääke-päänsäryn. Se cod siinä on morfiinijohdannainen ja siihen syntyy helposti riippuvuus.
http://72.14.203.104/search?q=cache:THcauNBxiFcJ:www.laakelaitos.fi/uploads/Kampanja/shlehti-nsaid.doc suolistoverenvuotoja särkylääkkeet&hl=fi&gl=fi&ct=clnk&cd=3
- vaan
On tosi kovaa kipua,mutta ei Panacod kyllä ole päänsärkyyn kai tarkoitettu.Mulla ei myös auta noi käsikauppa lääkkeet,600 burana kylläkin,mutta sekin hikoiluttaa.Itsellä päänsärky johtuu kovasta yskimisestä,niskahartia kivuista ja joskus migreenistä.
- dr..
jos päänsärky tulee yskimisestä, on se kyllä aikamoinen vaaranmerkki. Oletko konsultoinut tohtoria?
- kokeilla
tyynyn vaihtoa tai nukkumista ilman tyynyä. Se saattaa auttaa. Niskoista johtuu yllättävän paljon särkyjä.
Kyllä se voi silti migreeniä olla vaikka täsmälääkkeet eivät auta, eivät ne minullakaan tehoa ja silti on migreeniä ollut jo 35 vuotta. Ja on neurologin parikin kertaa diagnosoima. Tavallinenkin särky muuttuu minulla yleensä migreeniksi, jos en heti lääkitse. - Kannu-
Moi!
mulla on vähän sama ongelma, paisti että mun päänsärky alkaa iltasin ja yötä kohden on aivan karsea... muutaman kerran kipu on niin sietämätön että kipu alkaa oksettamaan. Olen menossa lääkäriin ongelmasta koska sitä on ny jatkunut nyt pitkään päivittäin. :( En luule että olis migreeni tai mikään koska en näe sahalaitoja ym. Niska on usein hieman jumissa, että voi olla siitä johtuva. Panacodi auttoi alkuun oikein loistavasti ja olin ihmeissäni kuinka voi olla semmonen lääke olemassa :) Mutta nyt tehot ei taida enää auttaa, koska eilen otin panacodin ja 2x 400 buranaa... eikä mikään tehonnut. Mutta toivottavasti sä selviät ton kivun kanssa ja selviää syy.- Mikaleas
Heippa!
Voimia sulle, toivottavasti kipusi saadaan hallintaan. Olen kokeillut samaa koktailia eli buranaa ja panacodia..jos sitä ottaa yhtäaikaisesti useampana päivänä voi saada lääkepäänsäryn, kokemusta siitäkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1036603
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h875007Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1083258Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p313128Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska272308Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191676Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961301Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3391262Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311166- 48944