Häiritseekö ketään flatscreen näyttöjen tukilangat joita on 2 kpl,langat on ohkasia mutta näkyy.
Itseäni häiritsee kun käyttää ohjelmia joissa on valkoinen tai vaalea tausta niin näkyvät selvästi minun tarkkoihin silmiini.
Vai pitäisikö vaihtaa monitori tavalliseen?
En pelaile pelejä vaan monitori on hyötykäytössä:Netti,irc,world,excel ym..
Flatscreen näyttöjen tukilangat
7
435
Vastaukset
- huono
Joo ei niitä tahdituslankoja ole kuin sonyn trinitron putkissa. Osta vaikka Samsung NF-putkella varustettuna, niin ei ole lankoja ja kuvakin on ainaki 100x parempi kuin sonylla on ikinä ollut ja ikinä tulee olemaan. Halvempana vaihtoehtona suosittelen Samsungin omalla DFX-putkella varustettuja näyttöjä.
Loppujen lopuksi kun en ole ikinä nähnyt hyväkuvaista sonyn trinitronia niin pysyn niistä myös erossa..- Häiritsee
Omistan samsungin 959nf ja tässä on ainakin langat.Ja aika monessa muussakin on.
- huono
Häiritsee kirjoitti:
Omistan samsungin 959nf ja tässä on ainakin langat.Ja aika monessa muussakin on.
mulla on Samsung 755DF ja ei ole mitään lankoja ja kuvakin on laadultaan hyvä..
- arsus
huono kirjoitti:
mulla on Samsung 755DF ja ei ole mitään lankoja ja kuvakin on laadultaan hyvä..
Tossa sun DF:ssäs ei olekaan suora kuvaputki, siinä on vaan näytön lasin ulkopinta hiottu suoraksi, mutta sisä pinta normaalisti kupera, eli se on ns. "feikkiflatti". NF:ssä taas putki on aidosti suora...
...mutta jos langat häiritsee nii tommonen kannattaa ostaa... itelläni on LG E700B 'feikkiflatti' ja näyttää ihan mukavalta, vaikka ruutu ei olekaan tasainen kuin ulkopinnalta...
mutta tietysti jos ne langatkin häiritsee niin kyllä varmasti häiritsee sekin ettei ruutu ole oikeasti suora... - huono
arsus kirjoitti:
Tossa sun DF:ssäs ei olekaan suora kuvaputki, siinä on vaan näytön lasin ulkopinta hiottu suoraksi, mutta sisä pinta normaalisti kupera, eli se on ns. "feikkiflatti". NF:ssä taas putki on aidosti suora...
...mutta jos langat häiritsee nii tommonen kannattaa ostaa... itelläni on LG E700B 'feikkiflatti' ja näyttää ihan mukavalta, vaikka ruutu ei olekaan tasainen kuin ulkopinnalta...
mutta tietysti jos ne langatkin häiritsee niin kyllä varmasti häiritsee sekin ettei ruutu ole oikeasti suora...Kyl mä tiedän ettei tuo oikeasti ole suora putki mutta ainakin mulle on riittäny että se edes näyttää suoralta kun edestäpäin katelloo. Sama se miten se on käytännössä toteutettu.. Kyllähän sen huomaa kun katsoo vähän sivukulmasta ettei se ole suora.
- markus
Häiritsi niinpaljon että vein monitorin takaisin liikkeeseen ja otin tilalle samsungin syncmaster
757dfx:sän ja tässä ei ole lankoja kun on reikämaskillinen näyttö.Varsin hyvä ja olen erittäin tyytyväinen,kenties parempikin kuin se sonyn putkella ollut.- ToniR
ei niistä langoista ole haittaa... ensimmäiset viikot ne saattaa näkyä mutta sitten silmä tottuu niihin ja niitä ei enää huomio. ainoastaan kun katsomalla katsoo niin ne siinä näkee... tai ainakin omassa jo vuosia vanhassa panasonicin panaflat pf90:ssä niitä ei enää huomioi kun on tottunut että ne on tossa ylä ja ala neljänneksen kohdalla...
voihan se tietty olla että kaikki ei niihin totu, mutta itseäni ne ei häiritse.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t734416- 332511
- 402324
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin211815Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401672Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?251552- 811536
- 1491346
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..221243Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät901145