stanstedin juna-asema

minä

ollaan lähössä piakkoin lontooseen ryanairilla, eka kertaa ja siksipä kysynki onko vaikea löytää santsetdin lentoasemalta sinne juan-asemalle? et on siis selvät viitat,että tämmöset tavallisetkin sinne osaa :)

5

713

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • satunnainen matkailija

      hyvin löytyy, on kyltit, ja aina voi kysyä :). Se on melko pieni kenttä!

      • flash_flash

        Eli tuo "juna-asema" on kentän pohjakerroksessa ja on tuo aika pieni kenttä juu. Englannin kolmanneksi suurin ja veikkaan, että Helsinki-Vantaa on aika lailla pieni verrattuna tuohon =)


    • aulikki1

      kyllä bussilla. Ostettiin edestakainen lippu ja päästiin melkein hotellin oven eteen. Lentokentän ulko-oven vieressä myydään lippuja ja siellä kiltti setä merkkasi aikatauluun myös paluuta varten pysäkin, jolta pitää nousta bussiin. Hyvä ettei tullut kädestä pitäen saattelemaan busiin. Ainakin 1 äiti, 1 aikuinen lapsi, 1 17 v lapsi ja 2 alle 15 v lasta pääsi bussilla halvemmalla. Lippua ei kannata ostaa lentokoneesta, vaikka niitä sielläkin joskus myyvät! Omat eväät muuten kannattaa ottaa lentokoneeseen. Kaikilla muillakin on, joten ei tarvi tuntea itseään juntiksi vaikka eväsleivät kaivaakin esiin :))

      • Orpo

        ...lukollisia säilytyslokeroita? ja mitäs ne sitten maksavat? Paljonko se bussilippu maksaa Lontooseen? onko halvempi jos ottaa meno/paluun samalla? ja täytyykö siinä tietää tarkan tuloajan aseman lisäksi? Minne asemalle bussi menee keskustassa ja mistä lähtee takaisin Stanstediin? No tuossahan oli kysymyksiä joksikin aikaa;D


      • aulikki1
        Orpo kirjoitti:

        ...lukollisia säilytyslokeroita? ja mitäs ne sitten maksavat? Paljonko se bussilippu maksaa Lontooseen? onko halvempi jos ottaa meno/paluun samalla? ja täytyykö siinä tietää tarkan tuloajan aseman lisäksi? Minne asemalle bussi menee keskustassa ja mistä lähtee takaisin Stanstediin? No tuossahan oli kysymyksiä joksikin aikaa;D

        mukaan vastata...

        Lukollisista lokeroista en osaa sanoa, kun me raahattiin kamoja koko ajan mukana. Kun olen vaihtanut siellä esim. Dubliniin menevään koneeseen niin rojut on raahattu hetimiten seuraavaan lähtöselvitykseen. Ja aikaa kulutettu sen jälkeen pelkkien käsimatkatavaroiden kanssa.Josta tulikin mieleeni, että Ryanairilla on todella tarkkaa matkatavaroiden painorajoitusten kanssa! Kannattaa laittaa vaikka viis villapaitaa mieluummin päälle kuin kapsäkkiin. Tulee muuten lennolle tosi kallis hinta! Meidän 5 hengen perhe sai aikaan laskua enemmän kuin oli maksanut 1 menopaluu Tre-Lontoo! 3 kg ylimääräistä per henki maksoi jotain lähes 100 puntaa!!!! Ja lennot oli maksaneet 89 euroa per henki. Oppia ikä kaikki...

        Ja sitten niihin bussilippuihin vielä. Kannattaa ostaa meno-paluu, ainakin hinnan puolesta. Se on avoin lippu. Ei siis tarvitse päättää etukäteen milloin tulee takaisin. Lippuja myydään lentokentän ulko-oven vieressä olevasta lippumyymälästä (sellainen myyntitiski, aivan vasemmalla reunalla kun nenä näyttä ulko-ovelle päin...)). Henkilökunta on avuliasta ja neuvoo hyvin. Näytettiin itse vain Hotellin nimi ja osoite ja tiskin takana oleva tosi ystävällinen mies otti esiin aikataulun ja kartan. Merkkasi siihen bussin numeron sekä pysäkin jolla jäädään pois ja vielä paluumatkaa varten pysäkin (oli eri kun mennessä) ja bussin,jolla ehdittiin hyvin paluukoneeseen. Eli siis busseja menee eri paikkoihin ja niistä voi jäädä matkan varrella pois. Hintaa en muista tarkkaan ja sitä paitsi meillä oli muistaakseni joku sellanen perhelippu. Joka tapauksessa on paljon halvempaa kuin juna ja matkanteko on ihan sujuvaa. Bussissa taisi olla vessa, mutta jano meinasi yllättää. Talvella kun bussi oli noin 50 asteinen lämpökaappi ja limut oli melkein juotu jo lentokoneessa. Paluumatkaa varten olikin sitten jo kylmät cokikset repuissa...
        Kysy vaan jos on vielä jotain mieltä askarruttavaa. Kaikkeen en osaa vastata, mutta parhaani yritän. Tyhmiä kysymyksiä ei muuten mun mielestä ole edes olemassa ;))


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      57
      3729
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      167
      2327
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      212
      2039
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      139
      1924
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      402
      1350
    6. 79
      1221
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1135
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      136
      1118
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      55
      1040
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      74
      1000
    Aihe