Olen aikeissa ostaa museorekisteröidyn Suzuki GS 850 -80.Olisko kellään kokemuksia kyseisestä pyörästä.Kiitos asiallisista vastauksista.
Suzuki GS 850
4
2107
Vastaukset
- Nimetön motoristi
Itsellä on ollut -81-mallin GS1000G reilut puoli vuosikymmentä ja on todennäköisesti seuraavat puoli vuosisataa. Aika paljon vastaavahan tuo 850 on.
Hyvää:
- Kone kestää tiettävästi helposti yli 200 tkm
- Tehoa ja vääntöä piisaa
- Tilava, myös kahdelle
- Rivinelosen laulu :)
- Miehekäs näkö, koko ja paino
Hyvää/huonoa:
- Ilmajäähdytteisen edut /haitat
Huonoa:
- Raskas putkirunkoinen ei ole mikään kanttailupyörä
- Ei erityisen näppärä pyöriteltävä ilman moottorin apua
- Sähköpuoli yksilökohtaisesti noin vanhassa voi tuottaa murheita, vaikka harvemmin japseissa
- Korkea painopiste
- Jousitus ei nykypyörien tasoa- Sama äijä
Keppiveto tietysti vielä hyvin suurena plussana, kun sullakin ilmeisesti kyseessä on GS850G.
- kuitenkin
henkisesti tasasuuntaaja/laturiremonttiin. Lataus ei ikävä kyllä ole vanhojen Suzukien vahvimpia puolia.
- Jusba
Mulla oli aikoinaan tuommoinen. Mukava peli, mutta paino tietenkin tuottaa ongelmia,jos sitä ei ota huomioon. Kardaani toimii sivistyneesti. Mulla voisi jopa löytyä Hymerin korjauskirja ko. pyörään, siinä on muistakseni myös gs1000g myös mukana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1117181Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista594777- 954731
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee493899- 513838
- 2173807
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san263383- 512741
- 382721
- 392317