tsemppiä teille vaikka paskalehet jo kuvia näyttääkin. ootte silti best. maskeilla tai ilman. Lehdistö saa hävetä!!! ei minkäälaista kunnioitusta. =(
TSEMPPIÄ LORDI
5
224
Vastaukset
- ootte mun sankareita
Itku tuli kun Seiskan näin. Sitten peruin Seiskan tilauksen.
- Pera Suomalainen
Ootte mun ihania höpönassupoikuleita. Aijai ku tekee gutaa kattella teiän kuvia ja öristä siinä samalla ja leikkiä jutuilla.
- LORDI´S ARMY
Iltalehti kunnioitti bändin toivetta, eikä julkaissut kuvia. Seiskalta tämä oli odotettavissa. Euron kuvat silmissä, välittämättä oikeista ihmisistä ja heidän yksityiselämästään. Lehti elää toisten kurjuudella ja yksityiselämällä. Saisi mennä konkkaan koko toimitus, helvetin kokokansan paskapaperi. Muistakaa seiskaa palautteella, IKÄVÄLLÄ sellaisella! Ajatelkaa miltä itse Mr.Lordista tuntuu tällä hetkellä, vitutus käyrä varmaan aika suuri. Näytetään avovaimo, asunto ja omakuva sekä kerrotaan yksityiselämästä noin avoimesti. Huh huh... Seiska palakoon helvetissä!
- ja Ilta-Sanomat
Muistan tämän aina, ettette julkaisseet kansallisankariemme kuvia, heidän toiveidensa mukaisesti. Kiitos.
- Kaunotar
HYVÄ! SEISKASTA EN ENÄÄ VÄLITÄ NIINKUIN ENNEN, OLIN AHNE JUORUILLE, EN ENÄÄ. PALAKOOT HELVETISSÄ, KUTEN SANOIT. PYYDÄMME ANTEEKSI LORDILTA SEISKAN ASIATONTA ASENNETTA JA KUNNIOITUSTA!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996134
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804812Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv983065Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p292873Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262125Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191526Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3361081Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?861049Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚126981- 48774