Tähän mennessä, siis Seiskan? Tämän kuvajutun takia siis....
Itse en ole tilannut, joten en voi edes perua.
Moniko perunut jo?
8
373
Vastaukset
- ilmoittautuu
Peruttu Seiska ja Katso. Ja rahaa säästyy...vaikkapa Lordin levyyn. Muistakaa: raha ratkaisee.
- Leppis
Se ois kyllä nastaa ku jengi alkais oikein urakalla boikotoimaan Seiskaa, mutta kun suurin osa sen tilaajista on just niitä mummoja jotka kauhistelevat Lordia, ja nämähän tilaavat sitä sontalehteä hamaanloppuun asti. Onneksi se loppu on lähellä...
- tilaa sitä roskalehteä
kun meni pilaamaan Lordin unelman.... Voi v........ tu mikä paska.
- koko lehteä?
Ei Ikinä Mun Kotiini tule tuo lehti!
- Eddie
SontaSeiska peruttu
- peruin
En pyyhi lehteen enää edes persettäni.
- Suski
Olen ollut seiskan tilaaja alusta asti, mutta tämän päiväinen lööppi kuvat Mister Lordista saivat karvat nousemaan pystyyn ja peruin seiskan saman tien..
- ex-tilaaja
paskan möivät
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1016409
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h824905Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1043169Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p303002Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262215Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191606Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?941181Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3381175Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311086- 48864