Olin kuuntelemassa musiikkia huoneessani(asun solussa), niin yhtä-äkkiä oveni aukaistiin(vaikka se oli lukossa). Vuokran antaja tuli yleisavaimella ja sanoi, että tämä on huone tarkastus. En kuullut hänen tuloaan, koska kuuntelin kuulokkeilla!!!
Onko se laillista, vaikka vuokran antaja onkin opiskelioiden asuntotoimisto, eli omistaa tuhansia asuntoja...
Säikähdin aivan helvetisti ja se oli todella noloa, koska huoneeni oli järkyttävässä siivossa!
Se ei ole minun mielestäni reilua! Entä jos olisin vaikka ollut jossain nolossa tilanteessa, joita en tässä ala luettelemaan!
Voinko vaatia korvausta vai pitääkö minun sallia tälläinen! Onko se edes laillista "murtautua" yksityiseen tilaani!!!
Törkeä vuokranantaja!!!
4
1244
Vastaukset
- rikosilmoitus
Vuokranantaja ei saa mennä etukäteen ilmoittamatta vuokralaisen asuntoon. Mielestäni voisit tehdä tuosta rikosilmoituksen sillä se oli sen verran törkeä tapaus. Ihan sama missä kunnossa huoneesi oli, ei sinne kukaan saa tulla ilman lupaa. Ei edes asunnon omistaja niin kauan kuin se on vuokralla.
- tai pitääköhän
hoasilla on ainakin klausuuli tossa vuokrasopimuksessa, että tänne voi etukäteen ilmoittamatta rynnätä kuka vaan hoasin edustaja, eli ikäänkuin vuokrasopimuksen allekirjoittamalla vuokralainen hyväksyy, että on ok tulla käymään koska vaan. (vuokralaisen suostumuksenhan toi just vaatii). Sitä en tiedä käytännössä, että onko toi riittävä suostumuksen antaminen, jotenkin tuntuu, että tollanen ei päde jos voisi homman oikeuteen. Tosin en usko että oikeuslaitos ottaisi tota edes käsittelyyn, vahinko on kuitenkin niin pieni.
- zöxiocjv
"Säikähdin aivan helvetisti ja se oli todella noloa, koska huoneeni oli järkyttävässä siivossa! "
No siivoa se kämppä.- Raivosta kihisevä.
Se oli sotkuinen(tämä ei ole edes olennaista), koska aamulla nukkuin ponniin ja penkoessani tavaroita reppuun kaappien sisällöt tyhjentyivät lattialle. Enkä sitten kerennyt siivota. Mutta kuten sanoin tämä ei ole olennaista. Teen tänään tai huomenna jo rikosilmoituksen ja haluan, että tämä hyvitetään minulle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756