Nouseva vs. Aurinkomerkki

Triton

Voisikohan nousumerkki olla jossain määrin "fanaattisempi" kuin vastaavan merkin aurinkomerkkiversio? Tarkoitan siis että jos joku on vaikkapa Kauris-aurinkoinen, niin että toinen ihminen joka olisi nouseva Kauris, toisi tuota Kauriutta jotenkin kärkevämmin esiin. Ainakin noin äkkiseltään tarkasteltuna, myöhemminhän tietenkin tulee niitä aurinkomerkille tyypillisiä ominaisuuksia esille, kuin myös kuumerkille, ja kartan prominentit osat noin yleensä...

Onko nousu-Leijona leijonaisempi kuin au-Leijona jos oikein pahaksi äityy? Joskus minusta tuntuu siltä (kumppanini taholta). Olen tuntenut kerran nousevan Kalan (nehän ovat hyvin harvinaisia!) ja hän oli takuulla henkisempi ja mystisempi ja mitä kaikkea lie kuin yksikään au-Kala konsanaan.

Itse olen nouseva Vaaka, olenko siis Vaa'ampi kuin au-Vaaka jos oikein äidyn? Ainakin olen puhelias... :P

4

481

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Astrolooki

"Onko nousu-Leijona leijonaisempi kuin au-Leijona jos oikein pahaksi äityy?"

Nousuleijona on usein ylpeämpi kuin aurinkomerkkileijona ja vähemmän leikkisä. Nousumerkit näyttävät tosiaan olevan ilmenemiseltään hieman erilaisia kuin aurinkomerkit.

• Neptunus

Nousumerkki on se osa ihmistä, joka näkyy eniten. Mutta suurin osa ihmisen persoonallisuudesta ei kuitenkaan näy päällepäin.
      Itse olen nousuneitsyt ja tämä on se puoli minusta,jonka hyvänpäiväntutut luulevat tuntevansa. Siksi minut helposti ymmärretään väärin, sillä aurinkomerkiltäni olen kalat. Nousumerkillä on helppo "ratsastaa" ja antaa ihmisille sitä,mitä he jo valmiiksi luulevat saavansa. Mutta totuuden kanssa sillä ei liene paljon tekemistä.

• ekstrovertiksi

kun olen nousu-kaksonen, A-rapu. Ihmiset nauravat päin kasvoja, kun kerron, että olen ujo ja arka. (Vain harvat tietävät, että olen arka paniikkiin asti.)

• Täys lahna

Jäi häiritsemään tuo väite että kala nousevana olisi harvinaista. Minulla niitä on meinaan jo toinen peräkkäin menossa, muutenkin kahden täysin erilaisen miehen kartasta löytyy yllättävän paljon samaa.

Molemat ovat nousevia kaloja, venus skorppareita ja mars neitsyitä. Eritäin mielenkiintoinen havainto, mikä näissä miehissä vetää niin että he tupsahtavat elämääni peräjälkeen etsimättä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      148
      11017
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      148
      5403
    3. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      41
      4215
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      132
      3622
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      35
      2674
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1916
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      101
      1588
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      360
      1586
    9. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      75
      1445
    10. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1396
    Aihe