Kumpaa linjaa kannattais lähteä opiskelemaan jos on erityisen kiinnostunut kahvilatyöstä ja työstä esim. jonkinlaisessa juhlapalveluja tarjoavassa yrityksessä?
Oon nyt hakenut opiskelemaan palveluvastaavaksi ja aika varmasti paikan saankin, mutta nyt ois myös mahdollisuus vielä hakea paikkaa tarjoilijan koulutusohjelmaan, joten yritän tässä pähkäillä kumpi linja ois parempi jos siis tähtää just esim. kahvilaan töihin tms.?
Tuntuu vaan että oppiiko tuolla tarjoilija-linjalla tarpeeksi jos ois joskus halukas itse perustamaan oman kahvilan... Mielipiteitä?:)
Tarjoilija vs. Palveluvastaava
3
481
Vastaukset
- tekisin
jotain muutakin ennen kuin omaa kahvilaa perustaisin, en lähtis tarjoilijan/palveluvastaavan koulutksella suoraan moista hommaa yrittämään...työkokemusta kandee hankkia ensin muualta ja ehkä opiskellakin lisää, se on mun mielipide. niin saattaa yrittäjänä sitten pärjätä paremmin, ei helppoa suoraan koulunpenkiltä lähteä moiseen.
- vane
En toki tarkoittanut että heti valmistuttuani alkaisin yrittäjäksi, vaan että kummasta koulutuksesta olis enemmän apua jos sitten joskus perustaa oman kahvion...
Tietenkin on noita kaikkia yrittäjä-juttuja mutta siis ajan tässä nyt takaa ihan vain sitä kummasta koulutuksesta saisi paremmat eväät kahvilatyöskentelyyn... - ...
vane kirjoitti:
En toki tarkoittanut että heti valmistuttuani alkaisin yrittäjäksi, vaan että kummasta koulutuksesta olis enemmän apua jos sitten joskus perustaa oman kahvion...
Tietenkin on noita kaikkia yrittäjä-juttuja mutta siis ajan tässä nyt takaa ihan vain sitä kummasta koulutuksesta saisi paremmat eväät kahvilatyöskentelyyn...Ehdottomasti palveluvastaava. Itse valmistuin vuosi sitten ja meidän koulutuksessa oli oikein erikseen kahvilatuotteista ym. kahvilaan liittyvästä monta kurssia!Tällä hetkellä olen kahvilassa töissä ja kyllä pv:n koulutuksesta on hurjasti apua..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1014507Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293343No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 361388
- 341183
- 371116
- 131064
- 1581007
- 6934
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12872