Onko se HIM:n dvd-erikoisuus(sisältää mm. HIM vs Bam)niin samalla nimellä kuin se tavallinen?Mistään kaupasta sitä ei löydä millään,harvinainen siis.
Nimi
3
380
Vastaukset
- Julia
On samalla nimellä, reunasa lukee vaan et limited edition inc. bonus cd HIM vs. Bam. Huuto.netistä ainaki löytyy hyvin.
- yhdessä levykaupassa
sen erikoisversion pahvikantisena, niin että eikö se tavallinen versio eroa siinä, ettei se ole pahvikantinen? Mä näin sen erikoisversion siellä levykaupassa 'käytetyt dvd:t' osastolla, se oli yks turkulainen levykauppa, harmittaa ettei ollut silloin rahaa mukana, koska sitten kun tulin seuraavan kerran, se oli jo ostettu.
- firefly
Love Metal Archives Vol.1
tavallinen versio (1 dvd) jewelcase eli muoviset kannet
limited edition (2 dvd, joista toinen HIM vs Bam) digipack eli pahvikantinen
kyllä limited ed:nkin voi jostain levykaupasta vielä uutena saada (netistä nopsaan katoin niin ainakin AironMusiikin ja Levykauppa Äx:n nettikaupoista löytyi)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774632- 1801917
- 1241610
- 1251144
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161081- 351036
- 78943
- 52906
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78872- 4848