VITUTTAA TUOLLAINEN ITSERAKKAUS!

Lordin suuri fani.

Suoraansanottuna VITUTTAA! Mitä oikeutta seiskalla oli paljastaa LORDIN HENKILÖLLISYYS?! EI MITÄÄN! Mr Lordi vielä PYYSI euroviisujen suorassa lähetyksessä että hänen oikeaa henkilöllisyyttään EI PALJASTETA! Mutta toisin kävi! Eikö jokaisella ihmisellä ole oikeus pitää itsensä hirviö-laulajana jos haluaa? EI KAIKKIEN TARVITSE TIETÄÄ KUKA HÄN OIKEASTI ON? Lopettakaa nyt hyvät ihmiset seiskan tilaaminen, ettei tällaista enää tapahdu!

Ja seiskan toimittajille: Jos joku teistä lukee tämän, voitte mun puolestani kerätä kimpsunne ja lähteä jonnekkin vittuun! Tuollaisia itserakkaita sikoja täällä suomessa kaivata! LORDI TOI SUOMELLE EUROVIISUVOITON ja TÄSSÄ KIITOS?!

Toivon että tämän lukevat vastaavat tähän oman mielipiteenne.

12

693

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lordi-fani

No eipä ole lisättävissä omaa mielipidettä, koska kirjoitit juuri myös minun mielipiteeni.

• ****lauta

Seiskan toimittajilla ei mitään asiaa kansanjuhlaan!!!

• fanifani

Ihan oikein tekivät sitä mitä kansa halusikin, julkkikset on vapaata riistaa...baby

• turpaan

kyllä jos paparatzi hiitelee vastaan niin vetelen päin näköä!!!!!

• upyuufhbn

todellakin vituttaa.tunnen itteni lordin puolesta petetyksi! todellakin,ne toi voiton suomelle,ja kiitokseksi ei voida antaa edes vähän toiveiden kunnioitusta! ääääääårzgh.

• Hyvin vihainen!

Edelleen sitä mieltä että jokaisen seiskan tilaajan tulisi lopettaa tilauksen!!

Olipa mukava kiitos Lordille, huoh!!

• ketkä ovat

Irtisanoneet seiskan!

Olis hyvä nähdä kuinka monta asiakasta he menettävät

• trentonoir

kasvot ovat julkaistu seiskassa jo pari levyä takaperin. eli ei tuo mikään oikea paljastus ole enää. ja vaikka itse olen sitä mieltä että lordi on mielenkiintoisempi kun ei tiedä kaikkea, niin jos ei seiska olisi sitä tehnyt, niin jokin toinen olisi. se että onko se oikein? ei tietenkään. mutta kun seiskakin tuolla vetää taas rahaa, niin hittoako ne olisivat niitä rahoja muillekaan antaneet.

• vituttaa...

Laitoin jo tuohon yhteen toiseen juttuun vastaukseni,kenties luitkin sen...se on aika lailla samanlainen mielipide kuin sullakin.

• Herra Eversti

Oli nimittäin sen verta suuri virheliike tuo kuvien julkaisu näin pian viisuvoiton jälkeen. Toivon sydämestäni että se Makasiinien tuhopolttaja iskisi nyt Almer Median toimistotaloon. Sota!

• trentonoir

seiskaa julkaisee aller julkaisut oy, että kohdistakaa kiukkunne sentään oikeaan julkaisijaan. muuten kaatuu seurat sun muut sivullisina. ja muuten, eiköhän seiskakin katso että tuolla toiminnalla saadaan enemmän uteliaita lukijoita, kuin menetetä. tosin kuinka kauan sitä siedetään, onkin jo eri juttu

• trazy_91

moi!!
      mä oon aivan samaa mieltä!!! mä en edes viittiny ostaa sitä lehtee sillon kun niitä kuvia julkastiin.. mua ei edes kiinnosta kuka oikeesti on mr Lordi. ois huippua jos lordi sais mennä niillä puvuilla linnan juhliin. Lordi toi Suomelle mainetta ja euroviisut. mutta joillekin se ei vaan riitä. meidän pitäis kunnioittaa Lordin yksityisyyttä, vaikka kiitokseksi heidän työstä sillä ei euroviisuja noin vaan voiteta!!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      94
      4233
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3213
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2340
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1358
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      949
    6. 136
      936
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      786
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      770
    Aihe