alkuraskauden ultra

tuulia

osaako kukaan kertoa kuinka suuri mahdollisuus on että raskaus ei mene kesken kun sikiön sydämen syke on nähty ultrassa (vkolla 6 5 ja 8 5).?? itselläni yksi keskeytynyt keskenmeno helmikuussa ja pelko on koko ajan mukana tässäkin odotuksessa. kiitos vastanneille ja mukavaa kesää!!

4

701

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuik

Eihän noihin voi kukaan vastata! Olen sitä mieltä että jos keskeytyy ja tässä yksilössä on ollut jokin vika! Jos hän ei selviä kohdussa niin ei myöskään maailmassa luonto suojelee!

Olen itse saanut keskenmenon ekalla kerralla helmikuussa ja olen käynyt varhaisraskauden ultrassa 5 6 rv minunkin alkioni sykki. Mäkin pelkään koko ajan että onnistuuko tämä rskaus ja tulee meille lapsi tammikuussa vai ei .. mutta tosiasia on se ettei se ole minusta kiinni paljoakaan! Mutta nyt pitää mennä eteenpäin iloisin mielin ja toivoa parasta!!

Mutta kukaan ei tuohon voi vastata oikein!

• Jihuuu

..raskaus jatkuu hyvin, kun syke on huomattu. Joku on joskus pistänyt linkin sinne tekay.fi sivulle, josta näki niitä keskenmenoriskejä viikkokohtaisesti. Tuolta sivultakin sen voi itse ehkä löytää, itse olen vaan onnistunut löytämään sen linkin kautta. Mutta olen myös lukenut muualtakin, että kun syke havaitaan, raskaus todennäköisesti jatkuu.

• kaikki ok

Hei !
      Minä kävin ultralla 8 3, ekalla lääkärin käynnillä.
      Kun itselläkin on ollut aikaisemmin keskenmeno.
      Lääkäriltä kysyin että mitkä ovat mahdollisuudet tämän tarkastuksen jälkeen,
      hän vastasi että yli 96 % todennäköistä että raskaus jatkuu loppuun saakka!
      Ja olen nyt 11 2, eilen kävin niskaturvoke ultralla, ja siellä jummpaili todella vilkas sikiö!

• CeC_-_

myös keskenmeno helmikuussa ja nyt on kauhea pelko että menee kesken. Mutta kyllä täälläkin sydänäänet ainakin vielä oli ok. Viikkoja 9 2.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      114
      7293
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      98
      5233
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      116
      3486
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      33
      3412
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      35
      2524
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1856
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      96
      1501
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      341
      1451
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1346
    10. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      48
      1290
    Aihe