Olen ollut Pamin jäsen ja maksan sinne vieläkin jäsenmaksuni. Tällä hetkellä harjoittelijana.
Ravintola-alan ja palkat tunnen kuin omat taskuni,mutta mistäpä nämä taulukot löytäis.
Kiitos avusta.
Mistä toimistoalan
7
4477
Vastaukset
- siellä ne
yleensä on, ja työehtosopimukset löytyy kyllä netistä.
- todella paljon
Olipas selventävä vastaus. Täytyy maanantaina kysyä harj.paikasta.
HV:tä vaan - mielestäni vastasin
todella paljon kirjoitti:
Olipas selventävä vastaus. Täytyy maanantaina kysyä harj.paikasta.
HV:tä vaanasiallisesti. Palkkataulukot on työehtosopimuksissa määritelty ja sieltä ne löytyy. Useimmat, melkein kaikki työehtosopimukset on netissä, yleensä löytyvät ammattiliittojen sivuilta vähintään linkkeinä.
Että turha ruveta haistattelemaan. - .....
mielestäni vastasin kirjoitti:
asiallisesti. Palkkataulukot on työehtosopimuksissa määritelty ja sieltä ne löytyy. Useimmat, melkein kaikki työehtosopimukset on netissä, yleensä löytyvät ammattiliittojen sivuilta vähintään linkkeinä.
Että turha ruveta haistattelemaan.Etpä tainnut ihan ymmärtää mutta ei kysyjäkään ymmärtänyt: toimistoalan palkkataulukkoja kun ei ole. Ja jos kysyjä ei tiedä minkä alan työehtosopimuksen piirissä olevassa yrityksessä työskentelee vaan kyselee pelkästään "toimistoalan" palkkoja niin eipä tuo vastaus taida kovin pitkälle viedä. Niitä toimistoaloja kun on pitkä, pitkä liuta.
- se kysyjän
..... kirjoitti:
Etpä tainnut ihan ymmärtää mutta ei kysyjäkään ymmärtänyt: toimistoalan palkkataulukkoja kun ei ole. Ja jos kysyjä ei tiedä minkä alan työehtosopimuksen piirissä olevassa yrityksessä työskentelee vaan kyselee pelkästään "toimistoalan" palkkoja niin eipä tuo vastaus taida kovin pitkälle viedä. Niitä toimistoaloja kun on pitkä, pitkä liuta.
tyhmyys minun vikani. Minähän kerroin että työehtosopimuksesta - ottakoon itse selvää minkä alan työehtosopimus on kyseessä. Aika usein se kyllä kerrotaan työhön otettaessa "palkka määräytyy sen ja sen työehtosopimuksen mukaan". Mitä helvettiä te mulle rupeatte vittuilemaan? Olenko minä kaikissa asioissa se suurin syntisäkki - no hyvä on, ANTAA TULLA VAAN! JOHAN TÄSSÄ TULEE ROPISTEN MUUALTAKIN!
- --- että
mielestäni vastasin kirjoitti:
asiallisesti. Palkkataulukot on työehtosopimuksissa määritelty ja sieltä ne löytyy. Useimmat, melkein kaikki työehtosopimukset on netissä, yleensä löytyvät ammattiliittojen sivuilta vähintään linkkeinä.
Että turha ruveta haistattelemaan.HV = hyvää viikonloppua eikä mitään haistattelua? Ihme kiukkusäkki.
- valtion toimistopalkat
löytyy valtiovarainministeriön sivuilta, täytyy vaan tietää mihin luokkaan toimi kuuluu, kuntien esim. KTV:n sivuilta. ERTOlla on varmaan omansa. Vaikeutesi taitaa olla siinä että et tiedä mitä sopimusta haet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni1096606Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.
UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M884241L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?
Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa453559TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a72941Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu6251551- 66978
Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja55953- 9939
Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?193918Osaako kukaan sanoa?
Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j47899