Jos nappaan netistä kuvion, jossa on tekstit englanniksi, niin pitääkö mun kääntää ne suomeksi siihen kopioituun kuvaan vai voinko jättää alkuperäiset, englanninkieliset tekstit paikoilleen? Siis kyseessä jotkut sanan tai parin, enintään lauseen mittaiset tekstinpätkät pallukoiden ja laatikoiden sisällä.
Käytännön ongelma
Graduilija
2
531
Vastaukset
- kääntää...
Sitä kuviota ei saa muokata, vaan se pitää laittaa (lähdeviitteellä varustettuna) juuri semmoisena kuin se on. Jos haluat muokata, pitää tehdä itse se kuvio ja laittaa, että olet muokannut sen ja sen sivuston kuvaa. Voit kuitenkin kääntää ne käsitteet kuvatekstiin jos ne tarvitsee kääntää.
- di_
Kuku estää?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283067No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760