oikean käden lepuuttaja

sz,bandit

kuulemma sellainen olemas missä lukitaan kaasukahva jotenkin tiettyyn asentoon,mistä mahtaa saada?hinta tietoa?

12

3787

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • DragYammu

Ei sitä varsinaisesti lukita, vaan se on sellainen muoviläpyskä kahvan ympärillä, jota kämmen sitten painaa. On vapaasti säädettävissä mihin asentoon tahansa kätesi mukaan. On hyödyllinen varsinkin matka-ajossa, kun sormet eivät puudu. Hintaluokka 12-15 eukkoa. Löytyy hyvinvarustetusta pyöräliikkeistä ja ainakin nimellä Trocker throttle rocker (kaasukahvan apupoika)...ja tuote on kotoisin Kanadasta.

• aiheuttaa

vaaratilanteita.Tiukasssa kurvissa kuon tarkoitus jarruttaa,niin läpyskän takia voi vahingossa lisätä kaasua.
        Itse olen joutunut tiukkaan paikkaan sen takija ja
        kun olin ennakoivanajonkurssilla,siellä kehoittiin poistaa se.

• DragYammu
        aiheuttaa kirjoitti:

vaaratilanteita.Tiukasssa kurvissa kuon tarkoitus jarruttaa,niin läpyskän takia voi vahingossa lisätä kaasua.
        Itse olen joutunut tiukkaan paikkaan sen takija ja
        kun olin ennakoivanajonkurssilla,siellä kehoittiin poistaa se.

Se mitä mainitsit on totta, mutta sen kanssa tulee toimeen....

• rouva näppärä

toi homma toimii? Aika näppärä vaan miten sen saa sidottua kiinni ajaessa? Varsinkin kun on hanskat käsissä? periaatteessa jokin kumilenkki kävisi tohon hommaan myös. Entäs jos tulee äkkiä tarve pysähtyä ja höllätä kaasua?

T: :)

• rok hallelujaa vaan

vaan onhan kallis kuminauha..

• Kokenut
        rok hallelujaa vaan kirjoitti:

vaan onhan kallis kuminauha..

Bemareissa oli joskus ennenvanhaan kaasukahvan tyvessä paikka ruuville, jolla pystyi lisäämään kahvan kitkaa niin ettei se palautunut ominensa. Hyvä idea mutta Suomen malleissa sitä ruuvia ei saanut olla. Kannattaa tutkia, pystyisikö vastaavan ratkaisun kehittelemään omaan pyörään.

• kuminauha
        Kokenut kirjoitti:

Bemareissa oli joskus ennenvanhaan kaasukahvan tyvessä paikka ruuville, jolla pystyi lisäämään kahvan kitkaa niin ettei se palautunut ominensa. Hyvä idea mutta Suomen malleissa sitä ruuvia ei saanut olla. Kannattaa tutkia, pystyisikö vastaavan ratkaisun kehittelemään omaan pyörään.

vaikuta samoin kuin ruuvi.

• 1200cc
        rouva näppärä kirjoitti:

toi homma toimii? Aika näppärä vaan miten sen saa sidottua kiinni ajaessa? Varsinkin kun on hanskat käsissä? periaatteessa jokin kumilenkki kävisi tohon hommaan myös. Entäs jos tulee äkkiä tarve pysähtyä ja höllätä kaasua?

T: :)

...naisen logiikkaa,heh.Itse oon käyttäny samaa viritystä,ja se toimii näin:Virität kumilenkin paikoilleen silloin,kun pyörä on paikallaan,kaasukahva "lepotilassa",ja jos saat remmin paikoilleen niinku tarkoitus on,se estää kahvaa palautumasta itsestään.Ai se pysähtyminen ja hölläys?Senkun käännät kaasua kiinni itse,omalla kädellä,manuaalisesti...Polkupyörän sisäkumista ku leikkaa parin sentin levyisen pätkän,säästyy se puoltoista eukkiakin...

• Kiki  

Sinne kahvakumin vasemmalle puolelle joku kuminpala kiinni, ei palaudu itsekseen, kätevää, ja siistiä, koska sitä kuminpalaa ei ees näy

• sz,bandit

on kuulemma olemas sellanen vivulla lukittava systeemikin,mulla toi muoviläpyskä on mut sellanen joku vipstaaki olemas kun kaasu jossain asennossa niin käännetään vipu joka lukitsee kaasun siihen asentoon,saa kättä vähän lepuuttaa irti tangosta

• kun on

vaarallinen vekotin

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      102
      4823
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      49
      3242
    3. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      85
      2979
    4. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      81
      1737
    5. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      41
      1510
    6. 450 000 ulosotossa

Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden
      Perussuomalaiset
      107
      1332
    7. Onko esitutkinta jo saatu päätökseen?

Ketkä saa syytteet? Voi olla iso määrä ihmisiä?
      Ähtäri
      16
      1049
    8. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      108
      1020
    9. Miehen taloudellinen tilanne ja

halu tarjota suojaa kaikin tavoin on usein perheen selkäranka. Siksi naisen ei ikinä pitäisi jättää huomiotta miehen rah
      Ikävä
      42
      1012
    10. Miksi syyllistät minua siitä etten pysty vastaamaan tunteisiin?

En minä sille mitään mahda. Tuntuu pahalta. En pysty enää keskittymään mihinkään enkä nauttimaan mistään, kun tämä tilan
      Ikävä
      40
      981
    Aihe