valintakokeista tai edes opiskelusta kun en osaa edes täyttää henkilötietolomaketta oikein!!!!
taidan antaa paikkani suosiolla jollekkin muulle...=(
miten voin selvitä
7
716
Vastaukset
- Tyhmä 2
Itsekin pähkäilin tänään vaikka kuinka kauan lapun kanssa enkä vieläkään saanut kuntoon kokonaan. Minne olet hakenut? Onneks tuli sentään kutsu!
- tyhmääkin tyhmempi
sosionomiksi...
kun siinä kysytään työkokemusta, niin voiko siihen laittaa ihan muutaman päivän sijaisuuksia vai vain ne joista tulee täysiä vuosia ja kuukausia?
entä kun hain amiskan papereilla, niin siinä kysytään yksittäisiä arvosanoja, mutta mulla ei oo ees ollu sellasia aineita mitä siinä luettelossa on,joitain on mutta ei läheskään puolia...mitä merkitystä sillä sitten on laitan siihen vaikka vain äidinkielen ja englannin...?sama kai kun olisi paperi tyhjä niiltä kohdin..?
ei tajuu... - Tyhmä 2
tyhmääkin tyhmempi kirjoitti:
sosionomiksi...
kun siinä kysytään työkokemusta, niin voiko siihen laittaa ihan muutaman päivän sijaisuuksia vai vain ne joista tulee täysiä vuosia ja kuukausia?
entä kun hain amiskan papereilla, niin siinä kysytään yksittäisiä arvosanoja, mutta mulla ei oo ees ollu sellasia aineita mitä siinä luettelossa on,joitain on mutta ei läheskään puolia...mitä merkitystä sillä sitten on laitan siihen vaikka vain äidinkielen ja englannin...?sama kai kun olisi paperi tyhjä niiltä kohdin..?
ei tajuu...Mäkin hain sosionomiksi, Poriin. En itsekään tiedä, millai ne numerot siihen täytetään. Ja kuuluuko mun yleensäkään täyttää, kun päästötodistuksen saan 1.6. eli en tiedä edes kaikkia numeroitani. Taidan jättää tyhjäksi ne kohdat. Jännittää ne pääsykokeet, en ole ennen ollut. Ja kun en ole koskaan(!!) käynyt Porissa ja pitäis linkalla tulla...
- tyhmääkin tyhmempi
Tyhmä 2 kirjoitti:
Mäkin hain sosionomiksi, Poriin. En itsekään tiedä, millai ne numerot siihen täytetään. Ja kuuluuko mun yleensäkään täyttää, kun päästötodistuksen saan 1.6. eli en tiedä edes kaikkia numeroitani. Taidan jättää tyhjäksi ne kohdat. Jännittää ne pääsykokeet, en ole ennen ollut. Ja kun en ole koskaan(!!) käynyt Porissa ja pitäis linkalla tulla...
sulle jo selvinny et miten numerot sinne laitetaan?
ite oon valmistunu jo joulukuussa et kyl mun ainakin vissiin tarviis ne numerot sinne laittaa...
mut riittääkö pelkkä keskiarvo vai tarviiko niitä yksittäisiä numeroita laittaa... - Tyhmä 2
tyhmääkin tyhmempi kirjoitti:
sulle jo selvinny et miten numerot sinne laitetaan?
ite oon valmistunu jo joulukuussa et kyl mun ainakin vissiin tarviis ne numerot sinne laittaa...
mut riittääkö pelkkä keskiarvo vai tarviiko niitä yksittäisiä numeroita laittaa...En varmaankaan täytä niitä kohtia, kun en ole sitä todistusta vielä saanut. Uusimman opintokortin olen saanut maaliskuussa, sen jälkeen on numeroitakin tullu paljon lisää. Otan varmaan sen opintokortin mukaan jos niitä tarvitsee täyttää.
- sosionomi opiskelija
Heippa!
Itsekin amatsun papereilla piramkiin. Täytä mitä voit ja ota todistus mukaan, kyllä ne sen sitten kopsaa. Hyvä opiskelumotivaatio auttaa jo pitkälle. Tsemppiä! - Sss
....vaikka koulun opolta???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7202740Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3472387Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä262182Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o342136Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581768Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121292Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181289- 661145
- 551140
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?41105