voiko äidinmaitoa ja tuttelia sekottaa keskenään? pitäisi lähteä isukin kanssa käymään jossain ulkona,mutta mulla on semmonen ongelma että maitoa ei tuu enää paljoa, kun tyttö (7kk) syö niin vähän tissiä nykyään. en saa lypsettyä kun 10-20 ml litraa kerrallaan ja on aika hidasta puuhaa. aattelin että jos omaa maitoani voisin sekottaa tutteliin,mun ei tarttis tuskailla niin paljoa tuon lypsämisen kanssa,mutta siinä olisi kumminkin vähän tuttua makua.auttakaa! kiitoksia jo etukäteen!
neuvoja äkkiä!
6
790
Vastaukset
- vm80
Kyllä voi...sitä äidinmaitoa voi sekoittaa muihinkin ruokiin niin miksipä ei korvikkeen sekaan.
- ...
ei vain sitten mikrossa lämmitetä, sitä sekoitetta. Äidinmaito ei sitä kestä, kuten varmasti tiedätkin... :)
Voi, kun meillä 3,5kk neiti suostuisi pullosta jotain ottamaan, niin minäkin pääsisin vaikka kampaamoon yksin... - MiMi^^
Hih.. Myöhässä taisin vastata
- helppa_
tämä ei ole varmaa tietoa, mutta itse en olisi edes osannut kysyä moista, kun en näe siinä mitään ongelmaa. en keksi mitä haittaa siitä voisi olla.
- olisi
korkea aika jo totutella lasta pois äidinmaidonmausta, että suostuu muutakin juomaan?
- MiMi^^
Voit sekoittaa,mutta kannattaa lämmitää lämpimän veden alla tai hauduttaa vedessä, sillä äidinmaidon ravinteet haihtuvat jos sen lämmittää mikrossa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134802Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293493No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452420- 501538
- 361473
- 391349
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv231212- 141202
- 1651079
- 271078