Onko sinua vastaan tehty rikos hyvitetty mielestäsi tarpeeksi vai tuntuuko sinusta, ettei sinua ole kuunneltu, uskottu tai huomioitu niin kuin olisi pitänyt? Onko tapahtuma jäänyt kaivertamaan ja hallitsemaan elämääsi? Ovatko läheisesi tulleet immuuniksi niin etteivät anna enää tarvitsemaasi apua tai edes myötätunnon murusta? Kerro, mitä sinulle tapahtui ja mitä itse haluaisit asian suhteen tehdä.
Oletko rikoksen uhri?
2
506
Vastaukset
- Kiusattu äiti
Olen monen rikoksen uhri.En saa tavata sairasta poikaani.minut on savustettu pois täysin poikani elämästä.törkeät tekstiviestit lapseni isältä eivät kuulemma täytä rikoslain pykälää vaikka poliisi oli toista mieltä.syyttäjä katsoi toisin.minulla on dokumenttia riittävästi mutta olen täysin ohitettu.koska olen köyhä eikä ole omaisuutta muusta puhumattakaan.
minua valvotettiin,piinattiin,väkisinmaattiin vuosikausia,yli 20 vuotta.nyt kun lähdin liitosta,niin toinen onkin kas kummaa " syytön" vaikka oikeusavustajan mukaan ei hän ollutkaan.
mutta kas kummaa.yhtä-äkkiä kaikki muuttuu.kaikki musta muutetaan valkoiseksi.näin huittisissa.- syyttäjä
Onkin kuuluisa siittä että jättää syyttämättä!
Onneksi yksi tyhmä syyttäjä (Niemensalo) jäi jo eläkkeellä, mutta muita on vielä jäljellä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874048Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242901No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6864
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750