Onks kukaan asentanut ARIMAX 320 kattilaan pellettipoltinta öljypolttimon tilalle? Itse ajattelin BIONA 2000 poltinta.
ARIMAX 320 kattila + pellettipoltin?
10
4196
Vastaukset
- minulla on
Minulla on Iwabo poltin.Lienee muuten varmatoimisin poltin pellettipolttimista.
- olet
käytellyt?
- Voiko asentaa?
Niin onko sinulla juuri tämä pienempi kattila 320 eikä 520. Kummassa pesässä sulle se Iwabo on?
- PH............................
thermian bequem -20 on ollut meillä käytössä reilu puolivuotta ja mitään vaivaa ei ole ollut.Poltin on ollut kerran pois kattilasta ja kuppi silloin siivottu. Pellettiä on palanut n.2,5 t
lämmitetävää on 270 m2 ja asukkaita on 5. - Nyt on kolme
olet kirjoitti:
käytellyt?
Nyt on käytössä kolme pellettipoltinta ja on käyttänyt kahta merkkiä.Nyt on vain samaa merkkiä kaikki,Iwaboa.Joten on pellettisysteemeistä jonkinlainen kokemus.Lisäksi olen asentanut muutaman polttimen.
- Voiko asentaa?
PH............................ kirjoitti:
thermian bequem -20 on ollut meillä käytössä reilu puolivuotta ja mitään vaivaa ei ole ollut.Poltin on ollut kerran pois kattilasta ja kuppi silloin siivottu. Pellettiä on palanut n.2,5 t
lämmitetävää on 270 m2 ja asukkaita on 5.PH............................ hyvä, mutta mikä sun kattila on? Öljy- vai puupesässä?
- PH..................
Voiko asentaa? kirjoitti:
PH............................ hyvä, mutta mikä sun kattila on? Öljy- vai puupesässä?
Biomatic
- EI SATUSETÄ
Siellä on jokaiselle mahdollista olla topeliuksena.
- vastarannan kiiski
EI SATUSETÄ kirjoitti:
Siellä on jokaiselle mahdollista olla topeliuksena.
ja tällä palstallakos ei satuilla?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.2611029- 428347
- 1275290
- 1433656
- 693588
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi353544- 333167
- 552539
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak352041- 281796