Haluatko tienata 100000 euroa?

Kokemusta on

1. Osta tontti
2. Tilaa 1 1/2 kerros Älvsbyy
3. Asu 2 vuotta.
4. Myy

Olet tienannut 100000 euroa puhtaana käteen, vaivatonta ja helppoa

8

3066

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vähän...

Suomenna vähän, mitä kohta kaksi tarkoittaa suomenkielellä? :O

2. Tilaa 1 1/2 kerros Älvsbyy

• ...............

Mut asua nyt 2 vuotta Älvarissa eikä MITÄÄN takeita siitä että pääsisi siitä joskus eroon, no thanks!
      Itse asiassa luulen että ihmiset ovat vuosi vuodelta viisaampia eivätkä osta 2-vuotta vanhoja Älvareita.
      Tienaa rauhassa itse vaan jos haluat, ei käy edes kateeksi!

• Kysymysmerkki?

Montako myymättä jäänyttä Älväriä oikeasti tiedät?
        Montako vuotta sinulla menee tienataksesi 100te puhtaana käteen? Etko varmasti ole edes vähän kade?

• Edu

Talohan on viimeistelyä vaille valmis, mutta itse on huolehdittava pihatyöt, viranomaiskontaktit ja monta muuta hommaa. Kyllä älvbytalon lisäksi saa laskea vähintään satoja ellei tuhat tuntia omaa työtä ennenkuin talo ympäristöineen on myytävässä kunnossa. Kokemusta täälläkin, tosin ei vielä myynnistä. Ihan joka kirkonkylällä ei kuitenkaan saa 100 tonnin talosta 2,5-kertaista hintaa. Hyvä jos myökään saatais edes 1,3-kertainen hinta kokonaiskustannuksiin nähden ja tällöinkään omalle työn osuudelle ei jäis kovin kummoista korvausta.

• nautin kodistani

kyllä taloon ihmiset satsaa sen vuoksi että se ois perheelle se asunto missä viettää perheelämää eikä aina vaan rakentaa.
      kun rakennatte perheellenne talon niin rakentakaa oman näköinen talo eikä mitään kenkälaatikkoa.

• No niin

Älspyytä ei rakenneta se tilataan. Se on muutto valmis sovittuna päivänä. Itse teetätät maansiirto työt, pihat ja halutessasi yläkerran.

Och andra, olisin saanut tekemättä mitään n. 90 neliön PerttiTorstiEinoReino- talon, sen hinnalla sain 180 neliötä suurelementtitaloa. Kumman valitset? Ei todellakaan ole kokonsa puolesta kenkälaatikko (asuin neliö per asuja). Käys katteleen minkä kokoisia makuuhuoneita näissä Perttijne. taloissa on. Keskimäärin alle 9 neliötä. Sekö sitä kuuluisaa suomalaista suunnittelua on. Asutaan ahtaasti.

Minun Älväri ei ole myynniisä, eikä tule.

• uuuughhhh
        No niin kirjoitti:

Älspyytä ei rakenneta se tilataan. Se on muutto valmis sovittuna päivänä. Itse teetätät maansiirto työt, pihat ja halutessasi yläkerran.

Och andra, olisin saanut tekemättä mitään n. 90 neliön PerttiTorstiEinoReino- talon, sen hinnalla sain 180 neliötä suurelementtitaloa. Kumman valitset? Ei todellakaan ole kokonsa puolesta kenkälaatikko (asuin neliö per asuja). Käys katteleen minkä kokoisia makuuhuoneita näissä Perttijne. taloissa on. Keskimäärin alle 9 neliötä. Sekö sitä kuuluisaa suomalaista suunnittelua on. Asutaan ahtaasti.

Minun Älväri ei ole myynniisä, eikä tule.

Ja se tilan tunne esitellään kattokorkeudella? Itse en ymmärrä....mielummin asun matalamman katon alla ja suuremmissa huoneissa, kuin korkean katon alla ja ahtaissa huoneissa!!!

• The Rat

Sopivalla paikalla, sopivan kokoisen tontin arvo on noussut jo yli 100 000 euroa kahdessa vuodessa.

Oletkos varma että juuri tuo kämpän hinta on noussut noin paljon?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      83
      4597
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      110
      3820
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      173
      3612
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      55
      2046
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      71
      1928
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      89
      1259
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      129
      1104
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      140
      1050
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      57
      963
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      27
      882
    Aihe