Onkos tommosen ostamisessa mieltä, jos kilometrit lähentelee jo 300tkm.
Meinasin että raksisi takapenkin pois ja ajelisi pakettiautona. Paljonkos tommonen kuluttaa? Kiihtyvyydestä tuskin voidaan puhua tuon yhteydessä? Mites maantiemukavuus? Entä mitään tyyppivikoja?
ZX diesel farmari
3
495
Vastaukset
- ZX TD
Kyseessä on kaiketikkin zx TD, en tiedä että farkkua olisi tuotu suomeen ahtamattomalla koneella. Minulla on 420 tuhanne ajokokemus ZX TD:stä ja matka jatkuu edelleen. Ollut tosi hyvä auto, koneelle ja voimansiirrolle ei ole tehty mitään. Suorituskyky on sellainen että 0-100 kiihtyy n. 12 sek ja huippunopeutta on 177. Parasta kuitenkin on käytännön voima ajossa. Alavääntö ei ole häävi, mutta kun kierroksia on 2000 niin silloin mennään.
Olen vetänyt sillä myös asuntovaunua monena kesänä ja siihenkin se on hyvä, myös tehonsa puolesta. Ei tietysti pärjää näille uusille dieseleille mutta ikäistensä sarjassa pärjää hyvin. - ZX TD
Jäi mainitsematta että kulutus on ajosta riippuen 5,4 - 6,6 litraa sadalla. Antaa mukavan kyydin. Pakettiautoksi rekisteröinti ei taida enään onnistua.
- Aivan varmasti
"Pakettiautoksi rekisteröinti ei taida enään onnistua."
Onnistuu se. Minkä tahansa farmarin saa rekisteröityä pakettiautoksi kunhan autossa on enintään yksi penkkirivi. Tarkoittaa suomeksi takapenkki pois.
Itselle tuo sopisi kuin nyrkki silmään kun viimeisen kolmen vuoden aikana takapenkillä ei ole istunut ketään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064572Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293393No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452380- 391418
- 361343
- 381196
- 141102
- 1591026
- 27978
- 6944