ärpee meni erääseen port vilan kalleimmista hotelleista heti ensimmäiseksi hän tilasi huoneen jossa oli huoria huoneessa häntä odotti kaamea yllätys siellä oli haiseva ruumis ärpee mylväisi kauhusta ja heitti ruumiin ikkunasta myöhemmin illalla kun hän oli juonut päänsä täyteen viinaa hänelle tuli pakonomainen tarve syöksyä suorana kaarena ikkunan läpi sen tehtyään hänestä tuli syvästi vajaamielinen n00b seuraavana päivänä hän kaatui kusilätäkköön jonka oli itse lattialle kussut ja käveli munasillaan hotellin aulaan
on kai itsestään selvää että ärpeen lähdettyä port vilasta hotelli paloi ja viina maistui
port vilan hotelli
wee
1
366
Vastaukset
- Kuuno-Kalevi
Ainahan Teemulle viina maistuu...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad951503- 541043
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että394895- 163880
- 56733
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124727- 51678
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38645- 57641
- 76632