Niin miten tehdään oma ura?
Miten tehdään oma ura?
5
421
Vastaukset
- K@y
Tarkentaisitko vähän kysymystäsi? :)
- mä taas
Miten tehdään oma ura esim. laulajanura? Niinkuin on poliisin ura ja..Kokin ura...niin miten tehdään itse ura peliin
- Miniskidi
mä taas kirjoitti:
Miten tehdään oma ura esim. laulajanura? Niinkuin on poliisin ura ja..Kokin ura...niin miten tehdään itse ura peliin
SimPE:llä voi tehdä ainakin.
En jaksa kertoa miten sillä
se on nimittäin aika vaikeaa.
Mutta www.modthesims2.com sivuilta voi ladata uria. - Luna Lovekiva
Miniskidi kirjoitti:
SimPE:llä voi tehdä ainakin.
En jaksa kertoa miten sillä
se on nimittäin aika vaikeaa.
Mutta www.modthesims2.com sivuilta voi ladata uria.Minusta vähän tuntuu, ettet itsekään osaa tehdä niitä uria!
- hah just me
Luna Lovekiva kirjoitti:
Minusta vähän tuntuu, ettet itsekään osaa tehdä niitä uria!
olet....... PÄSSI!!!!! oot joku pissis. mä nyt raivostuin sulle täysin! muutenki jo pinna kireellä nii yks tulee heitteleen tommosii!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944233Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293213No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10949
- 136936
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11770