Valvojat "M.Diesel" ja "Varjoissa"

ABC

Kysyisin, mihin tältä palstalta on kadonnut valvoja "M. Dieselin" avaama pitkä viestiketju johon itsekin osallistuin?

Kyseisessä viestiketjussa "M. Diesel" joutui älykkään ja asiallisen kritiikin kohteeksi, samoin kuin tämän sivuston koko valvontajärjestelmä, mutta se ei voine olla syy viestiketjun poistamiselle.

Kenen vastaus asialliseen kritiikkiin on poisto? Mahdollisuuksia on kaksi. "M. Diesel" itse saattoi kokea itsensä kykenemättömäksi vastaamaan palautteeseen ja sen sijaan, että olisi yrittänyt kommunikoida valvomiensa kanssa poisti aloittamansa viestiketjun. Toinen mahdollisuus on, että valvoja "Varjoissa" poisti valvojan "M. Diesel" aloittaman ketjun jostakin omasta mielestään tärkeästä syystä jota hän ei ole kertonut tällä palstalla. Molemmissa tapauksissa asiallinen selitys olisi nyt paikallaan.

On selvää, että toisten ihmisten valvominen on valvojille hyvin tärkeää. Kun näin on olisi myös hyvin tärkeää, että valvojat pystyisivät jollakin tavalla kommunikoimaan valvottavien kanssa. Jos valvojalta esim. tällä palstalla tiedustellaan syitä toimilleen, hänen pitäisi pystyä selvittämään asia. On erittäin outoa, että keskustelupalstalta katoaa asiallisia viestejä ilman selvitystä poiston syystä.

Ei voine olla tarkoitus, että chat-huoneissa viettää aikaansa henkilöitä jotka voivat poistaa toisen chattaajan chatista neljän tunnin ajaksi asiaa mitenkään selittämättä.

15

1659

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toiminta-ajatus

      Kiitos kun tuet minua :)

      Seiska-lehti sensuroi myös kritiikin omalta keskustelupalstaltaan tuon Lordi-kuvakohun seurauksena.

      Haluaakohan Suomi24 saada Seiskan maineen..?

    • M.Diesel ei voi poistaa omaa viestiään, ei ketjua eikä mitään muutakaan muokkausta tehdä. Hän on chat-valvoja ja se ei anna valtuuksia tehdä keskustelupalstoilla yhtään mitään.

      Varjoissa on tämän palstan valvoja, joten joko hän tai YP on ketjun poistanut.

      • Niinpäniin

        Jokainen voi poistaa omat viestinsä (itse aloittamansa), myös M.Diesel.


      • Niinpäniin kirjoitti:

        Jokainen voi poistaa omat viestinsä (itse aloittamansa), myös M.Diesel.

        Ainakaan meikä ikinä tuota tienny ja jonkin aikaa jo geimeissä mukana ollu. :D Eli kerroppas selkeät ohjeet.


      • itse on toiminnon kehittänyt
        sheeta kirjoitti:

        Ainakaan meikä ikinä tuota tienny ja jonkin aikaa jo geimeissä mukana ollu. :D Eli kerroppas selkeät ohjeet.

        Uutta: Rekisteröitynyt käyttäjä voi itse poistaa oman rekisteröidyllä nimimerkillä kirjoittamansa viestin.

        Joten eiköhän se toimi niin että rekisteröityneenä menet keskustelupalstalle ja poistat sieltä itse kirjoittamasi viestin.


      • tapahtuu
        sheeta kirjoitti:

        Ainakaan meikä ikinä tuota tienny ja jonkin aikaa jo geimeissä mukana ollu. :D Eli kerroppas selkeät ohjeet.

        klikkaamalla kirjoittamasi viestin otsikkotietojen ja nimimerkkisi alapuolella sijaitsevaa "Poista oma viesti"-linkkiä


      • tapahtuu kirjoitti:

        klikkaamalla kirjoittamasi viestin otsikkotietojen ja nimimerkkisi alapuolella sijaitsevaa "Poista oma viesti"-linkkiä

        Itse aloittanut suhteellisen monta viestiketjua enkä kirjautuneena ole koskaan saanut mitään poistomahdollisuutta. Se oiskin hauskaa jos tollee olisi, mutta se samalla söisi myös systeemin perusideaa eli häiriköt ym. voisivat mellastaa mielinmäärin jäämättä kiinni poistettuaan omat viestinsä. Hauska idea sinällään, mutta jätetään ajatuksen asteelle. :) Itsekin palstashefuna toimineena tiedän ettei sieltä hävinnyt/siirtynyt ainutkaan viesti muuten kuin minun käteni kautta (ja joka kerran aiheellisesti, muiden tekemisiin en ota kantaa.) Tämä keskustelu loppukoon minun puoleltani tähän, over and out.


      • PotilasK
        sheeta kirjoitti:

        Itse aloittanut suhteellisen monta viestiketjua enkä kirjautuneena ole koskaan saanut mitään poistomahdollisuutta. Se oiskin hauskaa jos tollee olisi, mutta se samalla söisi myös systeemin perusideaa eli häiriköt ym. voisivat mellastaa mielinmäärin jäämättä kiinni poistettuaan omat viestinsä. Hauska idea sinällään, mutta jätetään ajatuksen asteelle. :) Itsekin palstashefuna toimineena tiedän ettei sieltä hävinnyt/siirtynyt ainutkaan viesti muuten kuin minun käteni kautta (ja joka kerran aiheellisesti, muiden tekemisiin en ota kantaa.) Tämä keskustelu loppukoon minun puoleltani tähän, over and out.

        Onnistuuhan tuo omien poisto. Esimerkissä oma taannoinen aloitukseni ja kirjautuneena tuo linkki ilmestyy otsikkotietojen alle :)

        http://img106.imageshack.us/my.php?image=poisto8hr.png


      • PotilasK kirjoitti:

        Onnistuuhan tuo omien poisto. Esimerkissä oma taannoinen aloitukseni ja kirjautuneena tuo linkki ilmestyy otsikkotietojen alle :)

        http://img106.imageshack.us/my.php?image=poisto8hr.png

        Tavallisesti rekattu nikki voi viestinsä poistaa. Minulta se ei ole onnistunut firefoxissa olleen bugin takia. Eli olemme kaikki olleet oikeassa, rauhaa ja rakkautta vain. :)


      • Tarkentelija
        tapahtuu kirjoitti:

        klikkaamalla kirjoittamasi viestin otsikkotietojen ja nimimerkkisi alapuolella sijaitsevaa "Poista oma viesti"-linkkiä

        Viesti jää edelleenkin arkistoihin mm. poliisin tutkittavaksi, jos he haluavat. Viesti poistuu vaan näkyvistä tavallisilta kuolevaisilta.


    • tudum..

      Kuvaamasi toimintatapahan on ollut Varjoissa-sefun tavaramerkki jo pitkään. Valituksia asiasta näkyisi vaikka kuinka täälläkin, ellei niitäkin olisi poistettu.. Itse sefu ei ole vaivautunut poistojaan ikinä, kertaakaan, kommentoimaan. Ainoaksi mahdollisuudeksi on ollut keskustella jossain ei-Varjoissasefutetulla palstalla.

    • mäype

      jospa Diesel poisti ketjun juuri sunkaltaistesi älykääpiöiden takia jokka ei osaa keskustella asioista järkevästi?
      Mieti sitä ennenkuin arvailet syitä

    • apassippp

      Mitään kritiikkiä ei seriffeihin tai suomi24.fi-palveluun saa kohdistaa, tai viestiketju poistetaan. Sama kävi omalle "Seriffi APACHET"-viestiketjulle jossa APACHET:n toimintaa arvosteltiin asiallisesti ja sivistyneesti. Täytyisi perustaa jokin oma palsta jossa nämä kritiikit tuodaan esille ja johon suomi24.fi-yp:llä yms ei olisi mitään asiaa.

      • Anonyymi

        Juuri näin. Asiallisia kommentteja poistetaan pilvin pimein, mutta valvojan kaverit saavat mellastaa palstoilla vuositolkulla, vaikka niissä teksteissä ei ole järjen häivääkään.


    • Anonyymi

      Chatin säännöissä on oikein mustaa valkoisella, ettei palstasefuja saa millään tavalla arvostella. Se on sääntö.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 130
      3644
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      95
      3328
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2428
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1851
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1698
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1579
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1544
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1486
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1461
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      84
      1410
    Aihe