Täällä ehkäpä on muitakin, jotka hakivat kieliä lukemaan Jkl:n yliopistoon.
Miten tuntui kirjakoe menevän? Itse vastasin Häkkisen kirjaa koskeviin kysymyksiin, ja yllätyin kokeen helppoudesta. Semiotiikkaan ja minimipariin en nyt kovin kattavia vastauksia saanut, mutta eihän niitä edellytettykään.
Mites itse kielten kokeet, mihin haitte? Mulla jäi saksasta vähän sekavat fiilikset: tosi paljon luetunymmärtämistä, osa hurjan helppoa, jotkut kohdat taas todella vaikeita.
Ja sitten vielä opettajaksi aikoville, millainen fiilis jäi haastatteluista? Me keskusteltiin ryhmässä siitä, millainen on hyvä vieraan kielen oppimisympäristö. Yllättävän rento tilanne oli ja haastattelijat kaikin puolin mukavia. Saa nähdä, oliko pisteytys sitten jotain hirmu tiukkaa. Ei ole mitään käsitystä siitä, miten hyvin pitäisi pärjätä esim. 15/20 pojoa saadakseen.
Ahdistavaa tämä tulosten odottelu, ja tätä kestääkin sitten seuraavat 2 kk. Huoh.
Jkl:än kieliä lukemaan
hakeneet!
1
162
Vastaukset
- saksaaa
mäkin olin jyväskylässä nimenomaan saksan opettajalinjalle hakemassa. Haastattelu oli kyllä tosi rento ja ryhmätilanne kans..me keskusteltiin aiheesta koulukiusaaminen. Aika perusaihe mut riittipähän juttua!
Mä olin tuskastellu häkkisen kirjan kans aika paljon ja kysymykset tuntu helpoilta mut tuli aika lyhyet vastaukset silti... Kielikoe vaikeampi kun luulin. Tai siis just ne jotkut hankalat kohdat...eli aika samoilla linjoilla ollaan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064592Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293403No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452390- 411438
- 361353
- 381206
- 141102
- 1591026
- 27998
- 6944