ollaan heinäkuun alussa päätetty ottaa äkkilähtö johonkin, turkki kiinnostaisi, kun ei olla käyty siellä vielä ja toki oletus on, että hintataso ois hippasen halvempi, mitä välimeren maissa.
kysymme siis vinkkejä seuraavilla reunaehdoilla:
- lähtijöinä 2 naista (n. 30 v.)
- rantaloma
- aurinkoa
- shoppailua
- baareja
- hyvää ruokaa
mitkä toimistot lentävät 9.-11.7. mihin kohteista?
vinkkejä kaivataan
3
873
Vastaukset
- Kokemukseni..
Kerroin kokemukseni Alanyasta aiemmin,jokaisella tietty eri stoorit ja vapaus valita ja tehdä kyseisessä kohteessa omat valintansa!!
Itse olen ensi kerralla viisaampi!!
Pitäkää te tytöt hauskaa ja toivon sydämestäni teille hauskaa ja onnistunutta lomaaa!!- Nimetön
ps. ei me enää kovin sinisilmäisiä olla. ollaan reissattu (kaukoidät, jenkit, kiina ym.) - jos siihen viittaat.
- Sydän
Kylläpä ihmiset on suppeita, kun toista pitäis auttaa.
Kerron mielelläni hiukan Turkista ja siitä et millaista lomaa saisitte tuohon aikaan. Marmarista suosittelen noilla reunaehdoilla.(Esim. Aurinkomatkat, Detur) Käynyt siellä nyt sen 14 kertaa ja taas menossa 26.8.2006, 8 viikoks.
Mielummin kertoisin kaupungin jutuista vaik meilillä, koska kun aloitan kertomisen esim. Marmariksesta niin mua ei silloin pysäytä mikään. =)
Eli jos haluutte tarkkaa tietoo Turkista {Marmariksesta} niinottakaa yhteyttä
:
[email protected]
Görüsürüz!!! =)
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242921No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760